Koło Pasowe, Wał Korbowy dla samochód

Koło Pasowe, Wał Korbowy sklep

Jak rozpoznać wadę koła pasowego wału korbowego

Sprawdzanie koła pasowego wału korbowego jest zalecane co 60,000 kilometrów. Pękanie lub wypaczenie rozciągliwych elementów, rozkład gumowych lub metalowych części, pęknięcia na piaście lub blisko otworów mocujących, wielokolorowe plamy na zewnętrznej powierzchni obudowy wskazują na to, że część wymaga wymiany.

Nieobecność widocznych wad nie może zawsze gwarantować, że część jest w dobrym stanie. Żeby sprawdzić, czy działa, musisz zaznaczyć koło pasowego od środka do brzegu, potem uruchomić silnik i włączyć różne wyposażenie, żeby dostarczyć maksymalnego obciążenia na pasie napędowym. Następnie należy wyłączyć silnik i sprawdzić, czy znaczenia się pokrywają.

Możesz zauważyć, że koło pasowe wału korbowego musi być sprawdzone przez następujące oznaki:

  • pas napędowy zniszczył się przedwcześnie;
  • wibracje są wyczuwalne w kabinie pasażerskiej;
  • kiedy silnik działa, słychać nietypowe dźwięki spod maski: gwizdanie i pukanie;
  • przekaźnik alternatora lub bezpiecznik często się przepala.

Przyczyny wad koła pasowego wału korbowego

Koło pasowe wału korbowego ma ograniczoną żywotność i należy do części, które są przedmiotem prewencyjnej wymiany. Średnia żywotność części to 90,000-120,000 km.

Przedwczesne zużycia koła pasowego może być spowodowane agresywnym wpływem środowiska. Spadki temperatury, docieranie płynów roboczych, w tym oleju i benzyny prowadzą do awarii nawilżających elementów i łożyska rękawa.

Warunki działania samochodu znacznie wpływają na żywotność części. Jazda po mieście, często przy zredukowanych rmp, nagłe starty i hamowanie tworzą wysokie obciążenia na jednostce.

Błędy w instalacji są całkiem powszechną przyczyną awarii koła pasowego. Użytkowanie nieprawidłowego wyposażenia lub starych śrub, nadmierny lub niewystarczający moment obrotowy zacisku połączeń, intensywne obciążenia mogą skutkować w pękaniu części. Po instalacji musisz sprawdzić wyrównanie elementów napędu; w dodatku wymiana pasa napędowego jest zalecana, w przeciwnym razie znacznie zwiększa się ryzyko przedwczesnego zużycia koła pasowego.

Czasami awarie koła pasowego pasa są bezpośrednio połączone z instalacją dodatkowego wyposażenia, nieprzewidzianego przez producenta auta, jak klimatyzator lub inny alternator.

Wymiana koła pasowego wału korbowego

Jeśli jakieś awarie powstaną, koło pasowe musi być wymienione. Niezależna instalacja nowej części nie jest trudna, ale wymagane są specjalne narzędzia: rączką do trzymania koła pasowego uchwyt pasa, ciągarka i głębok nasadka. Kroki powinny być przeprowadzone w następującej kolejności:

  1. Zamontuj samochód na podnośniku.
  2. Odmontuj przednie koła.
  3. Usuń pokrywę silnika, pas alternatora i filtr powietrza.
  4. Przy trzymaniu koła pasowego za pomocą odpowiednich narzędzi, odkręć śrubę. Dla tego celu, są używane klucz o odpowiedniej średnicy lub łom.
  5. Usuń część za pomocą ciągarki.
  6. Oczyść miejsce instalacji z brudu, nasmaruj części.
  7. Zainstaluj nową część w odwrotnej kolejności. Niezbędnym jest zacieśnienie śrub mocujących z użyciem momentu obrotowego wyszczególnionego w technicznej dokumentacji auta.
Koło Pasowe, Wał Korbowy od najlepszych producentów
Koło Pasowe, Wał Korbowy w oryginalnej jakości od TOPRAN producent Koło Pasowe, Wał Korbowy w oryginalnej jakości od CONTITECH producent Koło Pasowe, Wał Korbowy w oryginalnej jakości od INA producent Koło Pasowe, Wał Korbowy w oryginalnej jakości od DAYCO producent Koło Pasowe, Wał Korbowy w oryginalnej jakości od ASHIKA producent Koło Pasowe, Wał Korbowy w oryginalnej jakości od HERTH+BUSS JAKOPARTS producent Koło Pasowe, Wał Korbowy w oryginalnej jakości od FEBI BILSTEIN producent Koło Pasowe, Wał Korbowy w oryginalnej jakości od SNR producent
Koło Pasowe, Wał Korbowy w oryginalnej jakości od CORTECO producent Koło Pasowe, Wał Korbowy w oryginalnej jakości od HUTCHINSON producent Koło Pasowe, Wał Korbowy w oryginalnej jakości od SASIC producent Koło Pasowe, Wał Korbowy w oryginalnej jakości od RIDEX producent Koło Pasowe, Wał Korbowy w oryginalnej jakości od JAPANPARTS producent Koło Pasowe, Wał Korbowy w oryginalnej jakości od ORIGINAL IMPERIUM producent Koło Pasowe, Wał Korbowy w oryginalnej jakości od VAICO producent Koło Pasowe, Wał Korbowy w oryginalnej jakości od IJS GROUP producent
Najwyższej jakości części: Koło Pasowe, Wał Korbowy do swojego samochodu
Kupić TOPRAN Koło pasowe, wał korbowy 700 995 dla samochódu w niskiej cenie 232,19 PLN
-20%
232,19 PLN
290,24 PLN
w tym 23% VAT, Przesyłka
x Koło pasowe, wał korbowy | TOPRAN 700 995
Informacja o towar
  • Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Na stanie Szczegóły
Kupić FEBI BILSTEIN Koło pasowe, wał korbowy 24628 dla samochódu w niskiej cenie 164,77 PLN
-20%
164,77 PLN
205,96 PLN
w tym 23% VAT, Przesyłka
x Koło pasowe, wał korbowy | FEBI BILSTEIN 24628
Informacja o towar
  • Szerokożć [mm]: 37,0
  • żrednica wewnętrzna [mm]: 30,0
  • średnica zewnętrzna [mm]: 162,0
  • Ciężar [kg]: 2,3
  • Ilożć żeber: 6
Na stanie Szczegóły
Kupić IJS GROUP Koło pasowe, wał korbowy 17-1100 dla samochódu w niskiej cenie 244,58 PLN
-20%
244,58 PLN
305,72 PLN
w tym 23% VAT, Przesyłka
x Koło pasowe, wał korbowy | IJS GROUP 17-1100
Informacja o towar
  • Ilożć żeber: 7
  • średnica zewnętrzna [mm]: 151,5
  • żrednica wewnętrzna [mm]: 38
Na stanie Szczegóły
Kupić SASIC Koło pasowe, wał korbowy 9001808 dla samochódu w niskiej cenie 411,39 PLN
-20%
411,39 PLN
514,24 PLN
w tym 23% VAT, Przesyłka
x Koło pasowe, wał korbowy | SASIC 9001808
Informacja o towar
  • Średnica [mm]: 166,5
  • Ilożć żeber: 6, 4
  • dla numeru OE: 11237805696
Na stanie Szczegóły
Kupić TOPRAN Koło pasowe, wał korbowy 206 902 dla samochódu w niskiej cenie 227,97 PLN
-20%
227,97 PLN
284,96 PLN
w tym 23% VAT, Przesyłka
x Koło pasowe, wał korbowy | TOPRAN 206 902
Informacja o towar
  • Drgania: z tłumikiem drgań skrętnych
  • Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
  • Materiał: Guma / metal
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: wysprzęglony
Na stanie Szczegóły
Kupić FEBI BILSTEIN Koło pasowe, wał korbowy 27340 dla samochódu w niskiej cenie 654,18 PLN
-20%
654,18 PLN
817,72 PLN
w tym 23% VAT, Przesyłka
x Koło pasowe, wał korbowy | FEBI BILSTEIN 27340
Informacja o towar
  • Grubosć [mm]: 73,0
  • średnica zewnętrzna [mm]: 170,0, 192,0
  • Materiał: Guma / metal
  • Ilosć otworów: 4
  • Ciężar [kg]: 7,0
  • Ilożć żeber: 6, 4
Na stanie Szczegóły
Kupić FEBI BILSTEIN Koło pasowe, wał korbowy 26741 dla samochódu w niskiej cenie 376,38 PLN
-20%
376,38 PLN
470,48 PLN
w tym 23% VAT, Przesyłka
x Koło pasowe, wał korbowy | FEBI BILSTEIN 26741
Informacja o towar
  • Grubosć [mm]: 66,0
  • Materiał: Guma / metal
  • średnica zewnętrzna 1 [mm]: 195
  • średnica zewnętrzna 2 [mm]: 172
  • Ciężar [kg]: 2,69
  • Ilożć żeber: 6, 4
  • żrednica wewnętrzna 1 [mm]: 18
  • Srednica wewnętrzna 2 [mm]: 24
Na stanie Szczegóły
Kupić FEBI BILSTEIN Koło pasowe, wał korbowy 27215 dla samochódu w niskiej cenie 295,58 PLN
-20%
295,58 PLN
369,48 PLN
w tym 23% VAT, Przesyłka
x Koło pasowe, wał korbowy | FEBI BILSTEIN 27215
Informacja o towar
  • Szerokożć [mm]: 35,0
  • żrednica wewnętrzna [mm]: 35,0
  • średnica zewnętrzna [mm]: 180,0
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla wału korbowego
  • Ciężar [kg]: 2,06
  • Ilożć żeber: 6
Na stanie Szczegóły
  • Kontakt
  • Ogólne warunki
  • Polityka prywatności
  • Spółka
  • Płatność
  • DOSTAWA
  • Zwrot towaru
  • Wymiana