Wróć
Kraj
Wróć
Moje samochody
-
Części zamienne do Twojego samochodu

-
Informacje
Żeby zdiagnozować część, zmierz, ile powierzchni pasa jest naprężoną. Specjalistyczne urządzenie jest wymagane do tego celu. Po pierwsze, sprawdź część. Żeby to zrobić, usuń pas i wizualnie sprawdź łożysko wysięgnika napinacza. Jeśli jest zużyte lub uszkodzone, należy je natychmiast wymienić. Następnie, wizualnie sprawdź wspornik. Sprawdź, czy część jest uszkodzona lub wygięta.
Możesz zauważyć, że wysięgnik napinacza pasa poly-V wymaga diagnostyki dzięki następującym znakom:
Powszechnym powodem awarii części jest jego mechaniczne uszkodzenie. Może ono być spowodowane nałożeniem przesadnej siły podczas składania lub nieprawidłowym dopasowaniem. W dodatku, część może się zdeformować podczas wypadku.
Wysięgnik napinacza pasa poly-V może być zatkany ze względu na uszkodzoną sprężynę wewnątrz. Powodem mogą być także zanieczyszczone elementy części. Ślady utlenienia i brudu na części są wynikiem przedostania się wilgoci i brudu podczas działania.
Przedwczesne zużycie części jest często połączone z jej niską jakością. Zaleca się instalować jedynie oryginalne napinacze, jako że posiadają one właściwości wymagane dla długiej żywotności. Część musi być wymieniona wraz z pasem poly-V.
Część nie może być naprawiana. Żeby ją wymienić, wypuść energię samochodu poprzez odłączenie końcówek baterii. Potem zablokuj wał korbowy dźwignią opony, żeby nie mógł się obracać. Następnie, usuń śruby pasa i rozluźnij go, po czym usuń wspornik napinacza. Odkręć śruby montujące urządzenia napinającego używając kluczy, usuń pas i wysięgnik napinacza. Wymień wadliwe części nowymi.