Cześci Leone 3
Cześci do Leone 3
-
Typ 1800 Turbo 4WDRok (od-do): 11.1984 - 12.1990
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 100Moc [KM] 136Pojemność cyllindra (cc) 1782Cylindry 4
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ 1.8 Turbo AWDRok (od-do): 06.1985 - 07.1986
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 100Moc [KM] 136Pojemność cyllindra (cc) 1781Cylindry 4
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ 1800 Turbo 4WDRok (od-do): 03.1989 - 12.1990
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 96Moc [KM] 131Pojemność cyllindra (cc) 1782Cylindry 4
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
Autoczęści do innych modeli SUBARU LEONE:
Również dla następujących modeli Subaru:
Najczęściej wyszukiwane części zamienne dla Leone 3
Leone 3 katalog części
Najbardziej popularne rozmiary opon Leone 3
Popularne towary dla SUBARU LEONE II
Najpopularniejsze akcesoria do samochodu Leone 3
Samochody SUBARU Leone III Sedan: specyfikacje techniczne, wersje i poziomy wyposażenia
Samochody Subaru Leone III (AA7) to 5-osobowe sedany klasy średniej, które produkowane były na terenie Japonii w latach 1984-1994. Charakteryzowały się niezawodnością, doskonałymi osiągami terenowymi i niskimi kosztami serwisowymi. W naszym sklepie internetowym możesz kupić części zamienne do Subaru Leone III (AA7) w korzystnej cenie. Katalog obejmuje szeroką gamę wysokiej jakości produktów pochodzących od wszystkich dobrze znanych producentów. Nawet jeśli posiadasz samochód retro, z łatwością znajdziesz u nas odpowiednie części. A jeśli chcesz otrzymywać najbardziej aktualne informacje na temat naszych promocji i innych korzystnych ofert, odwiedź naszą stronę internetową, załóż konto i podaj dane swojego pojazdu.
Dane techniczne sedanów Subaru Leone III (AA7)
Sedany Subaru Leone III (AA7) posiadały 4370 mm długości, 1660 mm szerokości i 1385 mm wysokości. Wnętrze auta było 5-osobowe. Pojemność bagażnika wynosiła 421 litrów. Prześwit auta był równy 170 mm.
Oba zawieszenia były niezależne. Przednia oś samochodu była wyposażona w wentylowane tarcze hamulcowe. Tylna oś posiadała z kolei bębny hamulcowe.
Dzięki wysokiemu prześwitowi i skróconym zwisom samochód był wyjątkowo zwrotny podczas jazdy po górzystych terenach. Napęd na cztery koła, który mógł być stały lub dołączany, pozwalał na łatwe pokonywanie śliskich i ośnieżonych dróg.
Główne wersje
W trakcie całego okresu produkcyjnego wyprodukowano około 10 wersji Subaru Leone III (AA7). Wszystkie z nich wyposażone były w benzynowe jednostki napędowe. Auta posiadały napęd na przednie koła lub napęd na cztery koła. Początkowo oferowano tylko trzy rodzaje skrzyni biegów: 4-stopniową i 5-stopniową manualną oraz 3-stopniową automatyczną. W 1987 roku pojawiła się 4-stopniowa automatyczna skrzynia biegów z elektronicznym sterowaniem; przenosiła moment obrotowy pomiędzy osiami w zależności od warunków drogowych.
Jedną z najmocniejszych i najbardziej dynamicznych wersji była 1.8 GT. Została wyposażona w 4-cylindrowy, 8-zaworowy silnik o przeciwległych cylindrach z wielopunktowym wtryskiem paliwa. Silnik osiągał moc 105 KM i maksymalny moment obrotowy rzędu 142 Nm. Tę wartość osiągano przy 3600 obr./min. Dana wersja przyspieszała do 100 km/h w 10 sekund. Jej maksymalna prędkość wynosiła 182 km/h. Zużycie paliwa na 100 kilometrów wynosiło 7,6 litra w cyklu łączonym. Dopuszczalna ładowność tej wersji była równa 540 kg. Sedan posiadał napęd na przednie koła i 5-stopniową manualną skrzynię biegów.
Poziomy wyposażenia Leone III (AA7)
Samochody były dostępne w różnych poziomach wyposażenia, z czego najpopularniejszymi były STD, DL, GL, GT i Maia.
Pakiet Maia obejmował hydrauliczne wspomaganie kierownicy, przednie drążki stabilizatorów, halogenowe reflektory, odbiornik radiowy, lusterko wsteczne z odblaskową powłoką, a także ogrzewanie tylnej szyby. Wnętrze auta zostało wykończone tkaniną. Skórzany pokrowiec na kierownicę i tylny spojler były oferowane opcjonalnie. Zderzaki zostały pomalowane na kolor nadwozia.