Cześci Leone III Kombi
Cześci do Leone III Kombi
-
Typ 1800 Super Turbo 4WDRok (od-do): 11.1984 - 12.1990
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 100Moc [KM] 136Pojemność cyllindra (cc) 1781Cylindry 4
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ 1800 Super Catalytic-Conv 4WDRok (od-do): 07.1986 - 03.1992
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 70Moc [KM] 95Pojemność cyllindra (cc) 1781Cylindry 4
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ 1800 Super 4WDRok (od-do): 03.1989 - 12.1990
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 96Moc [KM] 131Pojemność cyllindra (cc) 1781Cylindry 4
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
Autoczęści do innych modeli SUBARU LEONE:
Również dla następujących modeli Subaru:
Najczęściej wyszukiwane części zamienne dla Leone III Kombi
Leone III Kombi katalog części
Najbardziej popularne rozmiary opon Leone III Kombi
Popularne towary dla SUBARU LEONE II kombi
Najpopularniejsze akcesoria do samochodu Leone III Kombi
Samochody SUBARU Leone III Kombi: specyfikacje techniczne, wersje i poziomy wyposażenia
Samochody Subaru Leone III (AL7) to 5-osobowe samochody kombi, które były produkowane na terenie Japonii w latach 1984-1994. Charakteryzowały się niezawodnością, wysokimi osiągami terenowymi, niskimi kosztami serwisowymi i były popularne na całym świecie. W naszym sklepie możesz kupić części zamienne do Subaru Leone III (AL7). Oferujemy wyłącznie wysokiej jakości części, przystępne ceny i profesjonalne wsparcie. Proces wyszukiwania produktu i zamawiania go jeszcze nigdy nie był taki prosty i szybki. Nasze produkty dostarczamy w możliwie najkrótszym czasie.
Dane techniczne Subaru Leone III (AL7)
Samochody kombi Subaru Leone III (AL7) posiadały 4410 mm długości, 1660 mm szerokości i 1420 mm wysokości. Wnętrze auta było wystarczająco przestronne, by pomieścić kierowcę i 4 pasażerów. Prześwit auta wynosił 170 mm.
Współczynnik oporu aerodynamicznego nadwozia wynosił 0,35, co jak na tamte czasy było dość dobrym wskaźnikiem. Samochód miał krótkie zwisy przednie i tylne. Zapewniało to jego dobre osiągi w terenie, na przykład w górzystych terenach.
Zarówno przednie, jak i tylne zawieszenie było niezależne. Zazwyczaj wyłącznie przednie koła były wyposażone w tarcze hamulcowe. Niektóre wersje posiadały zawieszenie pneumatyczne, które umożliwiało regulację wysokości prześwitu.
Główne wersje
W trakcie całego okresu produkcyjnego wyprodukowano 7 wersji kombi Subaru Leone III (AL7). Wszystkie z nich były wyposażone w silniki benzynowe. Auta mogły posiadać napęd na przednie koła lub napęd na cztery koła. Oferowano je z 5-stopniową manualną lub 4-stopniową automatyczną skrzynią biegów.
Jedną z najmocniejszych wersji była 1.8 Turbo z napędem na cztery koła. Została wyposażona w 4-cylindrowy, 8-zaworowy silnik o przeciwległych cylindrach z wielopunktowym wtryskiem paliwa i turbosprężarką. Moc silnika wynosiła 131 KM. Maksymalny moment obrotowy był równy 196 Nm. Osiągany był przy 2800 obr./min. Samochód przyspieszał do 100 km/h w 9,4 sekundy. Jego maksymalna prędkość wynosiła 185 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosiło 9,4 litra na 100 km. Dopuszczalna ładowność tej wersji była równa 555 kg. Kombi posiadał elektronicznie sterowaną 4-stopniową automatyczną skrzynię biegów i stały napęd na cztery koła.
Poziomy wyposażenia Leone III (AL7)
Samochody Leone III (AL7) oferowane były w różnych pakietach wyposażenia. Najpopularniejszymi z nich były DL, GL i Turbo.
Pakiet Turbo był dość bogaty w funkcje. Samochód był wyposażony w fotel kierowcy regulowany pod względem wysokości z podparciem lędźwiowym. Ustawienie kierownicy również można było regulować. Auto posiadało elektrycznie sterowane przednie i tylne szyby, a także elektryczne lusterka boczne. Na desce rozdzielczej zamontowano obrotomierz. Urządzenia posiadały cyfrowe wyświetlacze. Centralny zamek z systemem bezkluczykowego dostępu do samochodu, a także wspomaganie kierownicy zostały zamontowane fabrycznie.