Wróć
Kraj
Wróć
Moje samochody
-
Części zamienne do Twojego samochodu

-
Informacje
Samochody SUBARU Forester I (SF): specyfikacje techniczne, wersje i poziomy wyposażenia
Subaru Forester I (SF) to kompaktowy crossover z napędem na cztery koła, który produkowany był w Japonii od 1997 do 2002 roku. Był on jednym z pierwszych reprezentantów klasy SUV. Doskonale łączył komfort, sterowność, dynamikę samochodu w wersji kombi oraz wytrzymałość i wydajność terenową SUV-a. W naszym sklepie internetowym możesz kupić części zamienne do Subaru Forester I (SF). Przejrzyj nasz katalog, wybierz odpowiednią część i skontaktuj się z naszymi specjalistami, aby dowiedzieć się, jak kupić ją z maksymalną korzyścią.
Dane techniczne Subaru Forester I (SF)
Długość crossovera Subaru Forester I (SF) wynosiła 4450 mm, szerokość - 1735 mm, a wysokość - 1595 mm. Wnętrze samochodu było 5-osobowe. Fotel kierowcy posiadał podwyższoną pozycję do jazdy, co zapewniało doskonałą widoczność. Pojemność bagażnika wahała się między 409 a 1528 litrów. Prześwit auta wynosił 190 mm. Nadwozie było 5-drzwiowe.
Oba zawieszenia pojazdu były niezależne: przednie - typu MacPhersona, a tylne - z podwójnymi wahaczami poprzecznymi.
Przednia oś samochodu została wyposażona w tarcze hamulcowe, a tylna - w bębny hamulcowe.
Główne wersje
W trakcie całego okresu produkcyjnego wyprodukowano 7 wersji Subaru Forester I (1997-2002). Wszystkie z nich wyposażone były w silniki benzynowe. Mogły posiadać 5-stopniową manualną lub 4-stopniową automatyczną skrzynię biegów. Wszystkie wersje posiadały stały napęd na cztery koła.
Jedną z najmocniejszych i najbardziej dynamicznych wersji była 2.0 S-Turbo z napędem na cztery koła. Była wyposażona w 4-cylindrowy, 16-zaworowy silnik z wielopunktowym wtryskiem paliwa, turbosprężarkę i intercooler. Jednostka napędowa osiągała moc 125 KM. Jej maksymalny moment obrotowy wynosił 240 Nm. Crossover przyspieszał do 100 km/h w ciągu 9,3 sekundy, a jego maksymalna prędkość wynosiła 189 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosiło 14 litrów w cyklu miejskim, 10,5 litra w cyklu łączonym i 8,5 litra w cyklu pozamiejskim.
Układ napędowy na wszystkie koła oparty był na elektronicznie sterowanym sprzęgle wielopłytkowym, które rozkładało moment obrotowy silnika pomiędzy osie w stosunku odpowiednim do sytuacji na drodze. Na przykład, aż do 60% momentu obrotowego silnika było przenoszone na przednią oś samochodu, a 40% na tylną oś. W razie potrzeby przełożenie zmieniało się do 50/50. W niektórych przypadkach na przednie koła można było rozłożyć do 90% momentu obrotowego jednostki napędowej.
Poziomy wyposażenia Forestera I (SF)
W zależności od rynku i roku roku produkcji crossovery Subaru Forester I (SF) dostępne były w następujących pakietach wyposażenia: L, S, GX, GLS, GT, Limited, Special Edition.
Samochody posiadały dość bogate wyposażenie. Pakiet S obejmował system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania, przednie i boczne poduszki powietrzne, klimatyzację, tempomat, elektrycznie sterowane przednie i tylne szyby, podgrzewane siedzenia, fotel kierowcy regulowany pod względem wysokości, centralny podłokietnik, szyberdach, elektrycznie sterowane lusterka boczne, aluminiowe felgi, światła przeciwmgielne i inne wyposażenie.