Wróć
Kraj
Wróć
Moje samochody
-
Części zamienne do Twojego samochodu
Samochody CITROËN Jumper II Van (250): specyfikacje techniczne, wersje i poziomy wyposażenia
Samochody Citroën Jumper II (250) to 2- i 3-osobowe vany, które były produkowane w latach 2006-2014. Po raz pierwszy zaprezentowano je na Targach Motoryzacyjnych w Madrycie. W 2007 roku samochody te zajęły drugie miejsce w prestiżowym konkursie na „Vana Roku”. W 2012 roku zajęły z kolei trzecie miejsce. W naszym sklepie internetowym możesz niedrogo kupić części zamienne do Citroëna Jumper II (250). Zostań naszym klientem, a z pewnością mile zaskoczysz się zakupami u nas: poza przystępnymi cenami oferujemy najwyższej jakości obsługę.
Parametry techniczne Citroëna Jumper (250)
Vany Citroën Jumper (250) były oferowane w trzech wariantach rozstawu osi: 3000 mm, 3450 mm i 4035 mm. Długość nadwozia mogła wynosić 4963 mm, 5413 mm i 6363 mm. Wysokość auta także była różna: 2254 mm, 2524 mm i 2764 mm. Szerokość pojazdu wynosiła 2050 mm. Prześwit wynosił 110 mm. W zależności od wybranych wymiarów nadwozia pojemność przedziału ładunkowego wahała się między 8 a 17 m3.
W podstawowym pakiecie wyposażenia nadwozie było 4-drzwiowe. Za dodatkową opłatą istniała możliwość zamówienia dodatkowych bocznych drzwi przesuwnych. Współczynnik oporu aerodynamicznego był niski dla samochodów z tego segmentu i wynosił 0,31.
Przednie zawieszenie pojazdu było niezależne z kolumnami MacPhersona, a tylne - zależne z resorami piórowymi. Producent zainstalował tarcze hamulcowe na obu osiach pojazdu, na przedniej osi - wentylowane, a na tylnej - pełne.
Główne wersje
Na przestrzeni lat wyprodukowano ponad 10 wersji vanów Citroëna Jumper (250). Wszystkie z nich zostały wyposażone w jednostki napędowe Diesla. Samochody posiadały napęd na przednie koła.
Wersja 2.2 HDi MT L3H2 była doskonałym połączeniem mocy i wydajności paliwowej. Została wyposażona w 4-cylindrowy, 16-zaworowy silnik o mocy 130 KM z turbosprężarką, intercoolerem, systemem bezpośredniego wtrysku paliwa Common Rail i 6-stopniową manualną skrzynią biegów. Maksymalny moment obrotowy o wartości 320 Nm był osiągany przy 2000 obr./min. Samochód był w stanie osiągnąć prędkość 145 km/h. Jednocześnie spalał on 9,3 litra paliwa na 100 przejechanych kilometrów w cyklu łączonym, 10,9 litra w cyklu miejskim i 8,3 litra w cyklu pozamiejskim. Maksymalna dopuszczalna ładowność tej wersji wynosiła 1525 kg.
Pakiety wyposażenia Jumpera II (250)
Standardowe wyposażenie vanów Citroën Jumper II było skromne. Jednak kierowca mógł wybrać dodatkowe funkcje z szerokiej listy opcji, w zależności od swoich potrzeb.
Fabrycznie zainstalowane wyposażenie mogło zawierać poduszkę powietrzną kierowcy, system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania z dystrybucją siły hamowania, fotel kierowcy regulowany ręcznie pod względem wysokości, halogenowe lampy przednie, centralny zamek, immobilizer, tapicerkę siedzeń wykonaną z tkaniny i elektryczne szyby. Za dodatkową opłatą oferowane były czujniki deszczu i światła, spryskiwacze przednich reflektorów, klimatyzacja automatyczna i tempomat, atermiczne szyby, elektrycznie sterowane lusterka boczne, podgrzewane fotele, poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, światła przeciwmgielne, system kontroli stabilności i kontroli trakcji, a także pneumatyczne zawieszenie.