Wróć
Kraj
Wróć
Moje samochody
-
Części zamienne do Twojego samochodu

-
Informacje
Samochody CITROËN Jumper I Van (244): specyfikacje techniczne, wersje i poziomy wyposażenia
Samochody Citroën Jumper I (244) to 2- i 3-osobowe furgonetki, których produkcja odbywała się od 2002 do 2006 roku. Ich debiut miał miejsce podczas Europejskiej Wystawy Transportu Drogowego (European Road Transport Show) w Amsterdamie. Jedną z głównym zalet tych samochodów była ich uniwersalność. Vany były dostępne w różnych wariantach rozstawu osi i wysokości dachu. Klient mógł wybrać spośród łącznie 20 wariantów nadwozia. Na naszej stronie internetowej będziesz w stanie zamówić części zamienne do Citroëna Jumpera I (244) w przystępnej cenie. Bądź na bieżąco z naszymi promocjami i nie przegap szansy na skorzystanie z świetnej oferty.
Parametry techniczne Citroëna Jumper I (244)
Vany Citroën Jumper I (244) mogły posiadać krótki (2850 mm), średni (3200 mm) lub długi (3700 mm) rozstaw osi. Długość nadwozia wynosiła odpowiednio 4749 mm, 5099 mm lub 5599 mm. Szerokość była równa 2024 mm. Wysokość mogła wynosić 2150 mm, 2470 mm lub 2860 mm. Pojemność przedziału ładunkowego była równa 14 m3 w niektórych wersjach. Dostęp do niego zapewniały boczne drzwi przesuwne i konwencjonalne drzwi tylne z dwoma skrzydłami.
Przednie zawieszenie pojazdu było niezależne z kolumnami MacPhersona, a tylne - zależne z resorami piórowymi. Na przedniej osi zainstalowano tarcze hamulcowe, a na tylnej - bębny. Nadwozie posiadało ochronę przed korozją.
Przedział ładunkowy został oddzielony od kabiny metalową przegrodą, która posiadała specjalne okienko do monitorowania ładunku.
Główne wersje
W trakcie okresu produkcyjnego wyprodukowano około 10 wersji Citroëna Jumper I (244). Były to wersje benzynowe i Diesla, a także jedna zasilana gazem. Samochody mogły posiadać napęd na przednie lub na cztery koła.
Te vany były dość wydajne pod kątem zużycia paliwa, a ich silniki wykazywały doskonałe właściwości trakcyjne. Na przykład wersja 29CH 2.0 HDi z 4-cylindrowym silnikiem z turbodoładowaniem i systemem bezpośredniego wtrysku paliwa Common Rail spalała około 7,8 litra paliwa w cyklu pozamiejskim, 8,7 litra paliwa w cyklu łączonym i 10,2 litra paliwa w cyklu miejskim. Maksymalny moment obrotowy o wartości 190 Nm był osiągany przy 1900 obr./min. Zapewniło to niezawodny rozruch nawet przy pełnym obciążeniu. Van był w stanie przewieźć do 1115 kg ładunku. Jego prędkość maksymalna wynosiła 130 km/h.
Pakiety wyposażenia Jumpera I (244)
Vany Citroën Jumper I (244) posiadały tylko niezbędny sprzęt. Co więcej, wiele systemów było dostępnych wyłącznie opcjonalnie. Samochód został wyposażony w hydrauliczne wspomaganie kierownicy, elektryczne szyby, system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania, elektrycznie sterowane lusterka boczne, system audio, klimatyzację, poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, immobilizer oraz system kontroli trakcji.