Wróć
Kraj
Wróć
Moje samochody
-
Części zamienne do Twojego samochodu
Samochody SAAB 9-5 Kombi (YS3E): specyfikacje techniczne, wersje i poziomy wyposażenia
Samochody Saab 9-5 (YS3E) w wersji kombi to pojazdy 5-drzwiowe, które były produkowane od 1998 do 2009 roku. Po raz pierwszy zostały one zaprezentowane na Targach Motoryzacyjnych w Paryżu. Posiadały one mnóstwo zalet, z czego jedną z nich była obecność ogromnej ilości najnowocześniejszych technologii. Na przykład, były to pierwsze samochody produkcyjne, które zostały wyposażone w wentylowane siedzenia. Ich autorski system aktywnych zagłówków SAHR otrzymał nagrodę “Technologii i Bezpieczeństwa” na terenie Australii, Danii i Wielkiej Brytanii. Czy szukasz miejsca, w którym możesz korzystnie kupić części samochodowe do samochodów Saab 9-5 (YS3E) w wersji kombi? Jeśli tak, znalazłeś się w odpowiednim miejscu. W naszym katalogu znajdziesz szeroki wybór części do samochodów różnorodnych marek. Dzięki licznym promocjom będziesz w stanie kupić je w wyjątkowo niskiej cenie.
Specyfikacje techniczne samochodów Saab 9-5 (YS3E) w wersji kombi
Samochody Saab 9-5 (YS3E) w wersji kombi posiadały następujące wymiary: ich długość wynosiła 4808 mm, szerokość – 1792 mm, a wysokość – 1497 mm. Nadwozie samochodu było 5-osobowe. Pojemność bagażnika wynosiła 416 litrów, a po złożeniu tylnych siedzeń mogła zostać ona zwiększona do 1490 litrów. Prześwit auta sięgał 150 mm. Niemniej jednak niektóre wersje sportowe posiadały obniżone zawieszenie, a ich prześwit wynosił 130 mm.
Obydwa zawieszenia samochodu były niezależne: przednie – typu MacPhersona, a tylne – wielowahaczowe. Wszystkie koła wyposażone zostały w tarcze hamulcowe.
Samochód posiadał wytrzymałą klatkę bezpieczeństwa dla pasażerów. Elementy usztywniające i strefy zgniotu zapewniały wysoki poziom bezpieczeństwa w przypadku kolizji bocznej. Auta posiadały fabrycznie zainstalowane poduszki powietrzne ochraniające głowę, co jak na tamte czasy było dość mało powszechne.
Główne wersje
Samochody Saab 9-5 (1998-2009) w wersji kombi produkowane były w ponad 20 wersjach. Były one wyposażone w silniki Diesla lub benzynowe. Posiadały one napęd na przednie koła.
Wersja kombi 3.0 V6 T Griffin uważana była z najpotężniejszą i najbardziej manewrową wersję tego modelu samochodu. Była ona wyposażona w 6-cylindrowy 24-zaworowy silnik o mocy 200 KM. Współpracował on z asymetryczną turbosprężarką niskociśnieniową. Maksymalny moment obrotowy wynoszący 310 Nm osiągany był przy obrotach rzędu 2500 obr./min. Dzięki temu auto przyspieszało od 0 do 100 km/h w ciągu zaledwie 9,4 sekundy. Jego maksymalna prędkość wynosiła 230 km/h, a spalanie paliwa na dystansie 100 przejechanych kilometrów wynosiło 11,4 litra w cyklu łączonym, 8,5 litra w cyklu pozamiejskim oraz 16,3 litra w cyklu miejskim. Dopuszczalna ładowność samochodu danej wersji wynosiła 550 kg. Model wyposażony został w 4-stopniową automatyczną skrzynię biegów.
Poziomy wyposażenia samochodów 9-5 (YS3E)
Samochody Saab 9-5 (YS3E) w wersji kombi na różnych rynkach dostępne były w następujących poziomach wyposażenia: S, SE, Griffin, Linear, Arc, Aero.
Pakiet wyposażenia Aero samochodów w wersji kombi oferował sportowe fotele, elektrycznie sterowane przednie i tylne szyby, przednie i boczne poduszki powietrzne, tempomat, system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania z dystrybucją siły hamowania, elektroniczny program stabilność oraz system kontroli trakcji, dwustrefową kontrolę klimatu. Za dodatkową opłata dostępny był system nawigacji satelitarnej z kolorowym wyświetlaczem, czujnik deszczu, podgrzewane tylne siedzenia oraz inne wyposażenie.