Cześci BMW E32
Cześci do BMW E32
-
Typ 750 i, iL V12Rok (od-do): 09.1987 - 09.1994
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 220Moc [KM] 300Pojemność cyllindra (cc) 4988Cylindry 12
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
Autoczęści do innych modeli BMW Seria 7:
Również dla następujących modeli BMW:
Najczęściej wyszukiwane części zamienne dla BMW E32
BMW E32 katalog części
Najbardziej popularne rozmiary opon BMW E32
Popularne towary dla BMW 7 (E32)
Najpopularniejsze akcesoria do samochodu BMW E32
Samochody BMW 7 (E32): specyfikacje techniczne, wersje i poziomy wyposażenia
Pojazdy BMW serii 7 (E32) to luksusowe sedany produkowane w latach 1986-1994. W tym okresie stworzono 311068 egzemplarzy tego auta. Te samochody były pierwszymi, które były wyposażone w wiele innowacyjnych technologii niemieckiej firmy: ksenonowe reflektory, światła projekcyjne, silnik V12, dwustrefową klimatyzację, kontrolę trakcji, aktywne zawieszenie, ogranicznik prędkości, okna z podwójnym szkłem i inne. Ponadto, po raz pierwszy w historii marki zaoferowano wersję sedana z długim rozstawem osi. Możesz znaleźć szeroki zakres wysokiej jakości części tych samochodów w naszym sklepie online. Kupowanie od nas jest wygodne i oszczędne: nasi specjaliści są zawsze online i pomogą ci zamówić części do BMW serii 7 (E32), a także opowiedzą ci o promocjach i zniżkach.
Techniczne specyfikacje BMW serii 7 (E32)
Długość sedana wynosiła 4910 mm, szerokość 1845 mm, a wysokość 1411 mm. Prześwit był równy 120 mm, a pojemność bagażnika 500 l. Sedany z długim rozstawem osi miały inne rozmiary: ich długość, szerokość i wysokość wynosiły odpowiednio 5024 mm, 1845 mm i 1400 mm. Pojazd miał pięć siedzeń oprócz wersji 750iL z czterema siedzeniami w pakiecie Highline. Niektóre wersje posiadały nawiercane tarcze hamulcowe na przedniej i tylnej osi. Sedany z długim rozstawem osi były wyposażone w czterotłokowe zaciski hamulcowe.
Główne wersje
Stworzono 21 wersji sedanów BMW serii 7 (E32, 1986–1994), z których wszystkie były napędzane benzyną. Jeśli chodzi o innowacje, najbardziej interesującą była wersja 750iL AT.
Była wyposażona w silnik widlasty o mocy 300 hp z 12 cylindrami i 24 zaworami. Maksymalny moment obrotowy silnika wynosił 450 N⋅m, a prędkość obrotów mogła osiągnąć 5200 na minutę. Samochód rozpędzał się do 100 km/h w 7.4 sekundy, a maksymalna prędkość była ograniczona przez elektronikę do 250 km/h. Ciężar użytkowy wersji osiągał 520 kg. Zużycie paliwa było względnie wysokie: żeby pokonać dystans 100 km potrzeba było 20.8 l w mieście, 13.5 l – w cyklu łącznym i 8.8 l – na autostradzie.
Konfiguracje serii 7 (E32)
Sedany serii 7 (E32) były oferowane w pakietach podstawowym, Shadow Line i Highline, a także Executive dostępnym na niektórych rynkach. Klienci mogli wybrać kilka wariantów wykończenia wnętrza – połączeń różnych rodzajów skóry i naturalnego drewna.
Pakiet Highline z największą ilością funkcji posiadał poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, system ABS, telefon lub faks, dwustrefową klimatyzację. Można było kontrolować system dźwiękowy z 6 lub 10 głośnikami z tylnych siedzeń. Poza tym, tyły przednich siedzeń były wyposażone w składane stoliki dla tylnych pasażerów. Po zapięciu pasów bezpieczeństwa, wyskakiwały zagłówki z tylnych siedzeń. Pióra wycieraczek były wyposażone w specjalny mechanizm, który zapewniał optymalny docisk według prędkości jazdy.