Cześci BMW E60
Cześci do BMW E60
-
Typ 530 d xDriveRok (od-do): 09.2007 - 12.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 173Moc [KM] 235Pojemność cyllindra (cc) 2993Cylindry 6
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa olej napędowySposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ 525 d xDriveRok (od-do): 09.2008 - 12.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 145Moc [KM] 197Pojemność cyllindra (cc) 2993Cylindry 6
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa olej napędowySposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
Autoczęści do innych modeli BMW Seria 5:
Najczęściej wyszukiwane części zamienne dla BMW E60
BMW E60 katalog części
Najbardziej popularne rozmiary opon BMW E60
Popularne towary dla BMW 5 Sedan (E60)
Najpopularniejsze akcesoria do samochodu BMW E60
Samochody BMW 5 Sedan (E60): specyfikacje techniczne, wersje i poziomy wyposażenia
Pojazdy BMW serii 5 (E60) to sedany średniej klasy z pięcioma siedzeniami, produkowane w Europie w okresie 2003-2010. Przednia część auta była wykonana z aluminium. To nie tylko pomagało zmniejszyć wagę, ale także pozwalało na jej równomierne rozłożenie pomiędzy dwoma osiami, dzięki czemu samochód miał doskonałe właściwości jezdne. Zastosowano wiele innowacyjnych technologii, takich jak wyświetlacz projekcyjny, system kontroli ciśnienia w oponach, system widoczności w nocy, które czyniły ten pojazd wygodnym i bezpiecznym. Możesz zawsze kupić części do BMW serii 5 (E60) w naszym sklepie online. Złóż zamówienie już teraz i zdobądź dużą zniżkę na pióra wycieraczek, filtry oleju, świece zapłonowe i i inne części.
Techniczne specyfikacje BMW serii 5 (E60)
Długość sedana BMW serii 5 (E60) wynosiła 4841 mm, szerokość 1846, a wysokość 1468 mm. Pojemność bagażnika wynosiła 520 l. Prześwit był równy 142 mm. Po przestylizowaniu w 2007 roku długość niektórych wersji została zwiększona do 4854 mm, a wysokość do 1482 mm.
Główne wersje
Klienci byli w stanie wybrać spośród 78 wersji sedana BMW serii 5 (E60). Przed przestylizowaniem wyprodukowano 31 modyfikacji na benzynę i 11 na diesla, a po odnowie kolejnych 30 na benzynę i 11 na diesla.
Jedną z najbardziej interesujących wersji była modyfikacja benzynowa 535i xDrive AT (305 hp) z bezpośrednim wtryskiem i turbosprężarką twin. Maksymalny moment obrotowy wynosił 407 Н⋅м i był osiągany w szerokim zakresie obrotów – od 1400 do 5000 rpm. Dzięki temu można było odczuć moc silnika podczas jazdy z małą, jak i dużą prędkością. Sedan rozpędzał się do 100 km/h w 5.8 sekundy, a maksymalna prędkość wynosiła 241 km/h. Zużycie paliwa było względnie niskie, jak na tak potężny samochód: żeby pokonać dystans 100 km potrzebnych było 9.4 l benzyny na autostradzie, 11.8 l – w cyklu łączonym oraz 13.8 l – w mieście. Ciężar użytkowy wersji wynosił 500 kg.
Samochód był wyposażony w stały napęd na wszystkie koła xDrive czwartej generacji. Moment obrotowy był rozprowadzany pomiędzy osie w proporcji 40:60, jednak do 100% mocy silnika mogło być przetransferowanych do jednej osi w razie potrzeby. Dzięki temu manewrowość pojazdu, jego właściwości dynamiczne i sterowność stały się znacznie lepsze.
Konfiguracje serii 5 (E60)
Sedany BMW serii 5 (E60) były dostępne w trzech głównych konfiguracjach: podstawowej, Executive oraz High Executive. Pakiet Business Line był także sprzedawany w wielu krajach.
Konfiguracja High Executive oferowała liczne elektroniczne systemy. Jedną z najbardziej atrakcyjnych opcji był wyświetlacz projekcyjny, który pokazywał informacje o prędkości, wybranej drodze i innych ważnych danych, a kierowca mógł je odczytać bez spuszczania wzroku z drogi. System Night Vision monitorował termiczne promieniowanie i mógł rozpoznać ludzi i zwierzęta w ciemności w odległości 80-100 m i w razie konieczności ostrzegał kierowcę o niebezpieczeństwie. Dwustrefowa kontrola klimatu, najwyższej klasy akcesoria, tempomat i inne opcje zapewniały wysoki poziom komfortu.