SACHS Dual-mass flywheel 2295 000 514 Koło dwumasowe
Numer artykułu: 2295 000 514
Producent: SACHS
Numery użytkowe: SACHS 2295 000 514
Szczegóły
Rodzaj sprzęgła:
dla sprzęgła mokrego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:
ze śrubami koła zamachowego
uwzględnić informację serwisową
Linia produktów:
Dual-mass flywheel
Warunki:
nowy
Atrakcyjne ceny
Kupuj tam, gdzie są okazje! Oferujemy:
duży wybór produktów motoryzacyjnych w atrakcyjnych cenach
oferty specjalne
bezpłatną dostawę na zamówienia powyżej pewnej kwoty
Szybka dostawa
Musisz pilnie naprawić swój samochód? Błyskawicznie zdobądź potrzebne części. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej polityce dostaw.
Łatwy zwrot lub wymiana
Możesz w łatwy sposób wymienić produkt na inny lub zwrócić go do naszego magazynu w ciągu standardowego okresu zwrotu i otrzymać z powrotem swoje pieniądze. Kliknij ten link, aby dowiedzieć się więcej o naszych zasadach i warunkach zwrotu i wymiany. Masz również możliwość przedłużenia standardowego terminu zwrotu z 14 do 100 dni dzięki opcji „Bezpieczne Zamówienie”.
Profesjonalna pomoc
Masz pytania na temat produktu lub zamówienia? Możesz znaleźć odpowiedzi tutaj lub skontaktować się z naszymi pracownikami obsługi klienta za pomocą dogodnego dla Ciebie kanału komunikacji.
Zapytania i opinie dotyczące Koło dwumasowe 2295 000 514?
Odpowiemy na Państwa pytania dotyczące towaru! Rozpatrzymy wszystkie pytanie dotyczące naszych części zapasowych. Obsługa klienta autoczescionline24.pl
Formularz kontaktowy
SACHS 2295000514: Oceny i opinie o produktach
Podziel się swoją opinią i doświadczeniem z innymi użytkownikami
Nasi klienci przeglądali także
Informacja o towar
Rodzaj skrzyni biegów:
Skrzynia biegów manualna
Liczba otworów do mocowania:
8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
bez zestawu śrubowego, Koło zamachowe dwumasowe z tarczką regulująca tarcie
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:
17
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):
6
maks. luz pochylenia [mm]:
1,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:
bez łożyska prowadzącego