Wyszukiwanie producenta
Szukaj

Części samochodowe dla Volkswagen Lupo (6X1, 6E1)

Autoczęści dla Volkswagen Lupo (6X1, 6E1)

Części zamienne - Volkswagen Lupo (6X1, 6E1) 1.2 TDI 3L ANY, AYZ
(45 kW /
61 KM)
07.1999 -
07.2005
Informacja o samochodach
  • Typ 1.2 TDI 3L
    Rok (od-do): 07.1999 - 07.2005
Karoseria
  • Typ karoserii liftback
    Typ napędu Napęd przednich kół
Dane techniczne
  • Moc [kW] 45
    Moc [KM] 61
    Pojemność cyllindra (cc) 1191
    Cylindry 3
  • Liczba zaworów 2
    Typ silnika olej napędowy
    Skrzynia biegów ---
  • Rodzaj paliwa olej napędowy
    Sposób zasilania silnika Wtrysk bezpożredni
    Układ hamulcowy hydrauliczny
Części zamienne - Volkswagen Lupo (6X1, 6E1) 1.0 AER, ALD, ALL, ANV, AUC
(37 kW /
50 KM)
09.1998 -
07.2005
Informacja o samochodach
  • Typ 1.0
    Rok (od-do): 09.1998 - 07.2005
Karoseria
  • Typ karoserii liftback
    Typ napędu Napęd przednich kół
Dane techniczne
  • Moc [kW] 37
    Moc [KM] 50
    Pojemność cyllindra (cc) 999
    Cylindry 4
  • Liczba zaworów 2
    Typ silnika Silnik benzynowy
    Skrzynia biegów przekładnia mechaniczna 5-biegowa
  • Rodzaj paliwa benzyna
    Sposób zasilania silnika wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
    Układ hamulcowy hydrauliczny
Części zamienne - Volkswagen Lupo (6X1, 6E1) 1.4 AUD
(44 kW /
60 KM)
10.2000 -
07.2005
Informacja o samochodach
  • Typ 1.4
    Rok (od-do): 10.2000 - 07.2005
Karoseria
  • Typ karoserii liftback
    Typ napędu Napęd przednich kół
Dane techniczne
  • Moc [kW] 44
    Moc [KM] 60
    Pojemność cyllindra (cc) 1390
    Cylindry 4
  • Liczba zaworów 2
    Typ silnika Silnik benzynowy
    Skrzynia biegów przekładnia mechaniczna 5-biegowa
  • Rodzaj paliwa benzyna
    Sposób zasilania silnika wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
    Układ hamulcowy ...
Części zamienne - Volkswagen Lupo (6X1, 6E1) 1.4 16V AHW, AKQ, APE, AUA, BBY
(55 kW /
75 KM)
09.1998 -
07.2005
Informacja o samochodach
  • Typ 1.4 16V
    Rok (od-do): 09.1998 - 07.2005
Karoseria
  • Typ karoserii liftback
    Typ napędu Napęd przednich kół
Dane techniczne
  • Moc [kW] 55
    Moc [KM] 75
    Pojemność cyllindra (cc) 1390
    Cylindry 4
  • Liczba zaworów 4
    Typ silnika Silnik benzynowy
    Skrzynia biegów ---
  • Rodzaj paliwa benzyna
    Sposób zasilania silnika wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
    Układ hamulcowy hydrauliczny
Części zamienne - Volkswagen Lupo (6X1, 6E1) 1.0 AHT
(37 kW /
50 KM)
10.1998 -
05.2000
Informacja o samochodach
  • Typ 1.0
    Rok (od-do): 10.1998 - 05.2000
Karoseria
  • Typ karoserii liftback
    Typ napędu Napęd przednich kół
Dane techniczne
  • Moc [kW] 37
    Moc [KM] 50
    Pojemność cyllindra (cc) 997
    Cylindry 4
  • Liczba zaworów 2
    Typ silnika Silnik benzynowy
    Skrzynia biegów ---
  • Rodzaj paliwa benzyna
    Sposób zasilania silnika wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
    Układ hamulcowy ...
Części zamienne - Volkswagen Lupo (6X1, 6E1) 1.4 TDI AMF
(55 kW /
75 KM)
01.1999 -
07.2005
Informacja o samochodach
  • Typ 1.4 TDI
    Rok (od-do): 01.1999 - 07.2005
Karoseria
  • Typ karoserii liftback
    Typ napędu Napęd przednich kół
Dane techniczne
  • Moc [kW] 55
    Moc [KM] 75
    Pojemność cyllindra (cc) 1422
    Cylindry 3
  • Liczba zaworów 2
    Typ silnika olej napędowy
    Skrzynia biegów przekładnia mechaniczna 5-biegowa
  • Rodzaj paliwa olej napędowy
    Sposób zasilania silnika Wtrysk bezpożredni
    Układ hamulcowy hydrauliczny
Części zamienne - Volkswagen Lupo (6X1, 6E1) 1.7 SDI AKU
(44 kW /
60 KM)
09.1998 -
07.2005
Informacja o samochodach
  • Typ 1.7 SDI
    Rok (od-do): 09.1998 - 07.2005
Karoseria
  • Typ karoserii liftback
    Typ napędu Napęd przednich kół
Dane techniczne
  • Moc [kW] 44
    Moc [KM] 60
    Pojemność cyllindra (cc) 1716
    Cylindry 4
  • Liczba zaworów 2
    Typ silnika olej napędowy
    Skrzynia biegów przekładnia mechaniczna 5-biegowa
  • Rodzaj paliwa olej napędowy
    Sposób zasilania silnika Wtrysk bezpożredni
    Układ hamulcowy hydrauliczny
Części zamienne - Volkswagen Lupo (6X1, 6E1) 1.6 GTI AVY
(92 kW /
125 KM)
09.2000 -
07.2005
Informacja o samochodach
  • Typ 1.6 GTI
    Rok (od-do): 09.2000 - 07.2005
Karoseria
  • Typ karoserii liftback
    Typ napędu Napęd przednich kół
Dane techniczne
  • Moc [kW] 92
    Moc [KM] 125
    Pojemność cyllindra (cc) 1598
    Cylindry 4
  • Liczba zaworów 4
    Typ silnika Silnik benzynowy
    Skrzynia biegów ---
  • Rodzaj paliwa benzyna
    Sposób zasilania silnika wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
    Układ hamulcowy hydrauliczny
Części zamienne - Volkswagen Lupo (6X1, 6E1) 1.4 16V AFK, ANM, AQQ, AUB
(74 kW /
100 KM)
08.1999 -
07.2005
Informacja o samochodach
  • Typ 1.4 16V
    Rok (od-do): 08.1999 - 07.2005
Karoseria
  • Typ karoserii liftback
    Typ napędu Napęd przednich kół
Dane techniczne
  • Moc [kW] 74
    Moc [KM] 100
    Pojemność cyllindra (cc) 1390
    Cylindry 4
  • Liczba zaworów 4
    Typ silnika Silnik benzynowy
    Skrzynia biegów ---
  • Rodzaj paliwa benzyna
    Sposób zasilania silnika wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
    Układ hamulcowy hydrauliczny
Części zamienne - Volkswagen Lupo (6X1, 6E1) 1.4 FSI ARR
(77 kW /
105 KM)
03.2001 -
07.2005
Informacja o samochodach
  • Typ 1.4 FSI
    Rok (od-do): 03.2001 - 07.2005
Karoseria
  • Typ karoserii liftback
    Typ napędu Napęd przednich kół
Dane techniczne
  • Moc [kW] 77
    Moc [KM] 105
    Pojemność cyllindra (cc) 1390
    Cylindry 4
  • Liczba zaworów 4
    Typ silnika Silnik benzynowy
    Skrzynia biegów ---
  • Rodzaj paliwa benzyna
    Sposób zasilania silnika Wtrysk bezpożredni
    Układ hamulcowy ...
Niskie ceny, najwyższa jakość i gwarancja – Części samochodowe dla Volkswagen Lupo (6X1, 6E1). 

Volkswagen Lupo (6X1, 6E1) nie obchodzie się bez obsługi technicznej i naprawy.

Części zapasowe do innych modeli:
Najczęściej wyszukiwane części zamienne dla Volkswagen
Najlepiej sprzedające się kategorie
Popularne towary dla Volkswagen Lupo (6X1, 6E1)
VW Lupo 6x1 1998 świeca zapłonowa: świeca zapłonowa | oryginalne RIDEX 686S0005 Informacja o towar
  • Rozmiar klucza: 16
  • Gwint zewn. [mm]: 14
  • Długość gwintu [mm]: 19
  • Położenie elektrod [mm]: 3
  • Skok gwintu [mm]: 1,25
  • Odstęp elektrod: 0,9
  • Technika połączeń: Gewindebolzen M4
  • Moment dokręcenia [Nm]: 28
  • Ilość biegunów: 2
  • Kąt dokręcenia [stopień]: 90
  • Warunki: nowy
Na stanie
Szczegóły
-26%
RIDEX świeca zapłonowa 686S0005 do Lupo / Lupo 3L (6X1, 6E1) 2005
świeca zapłonowa Rozmiar klucza: 16 (RIDEX, 686S0005)
Artykuł №: 686S0005
9,41 PLN
12,72 PLN**
zawiera 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
VW Lupo 6x1 1999 Filtr oleju: Filtr oleju | oryginalne VALEO 586506 Informacja o towar
  • średnica zewnętrzna [mm]: 71
  • Wysokość [mm]: 141
  • średnica wewnętrzna 1 [mm]: 15
  • Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 48
  • Rodzaj filtra: Wkład filtra
  • Ciężar [kg]: 0,1
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem
  • Warunki: nowy
Na stanie
Szczegóły
-26%
VALEO Filtr oleju 586506 do Lupo / Lupo 3L (6X1, 6E1) 2004
Filtr oleju Wkład filtra, z uszczelnieniem (VALEO, 586506)
Artykuł №: 586506
21,43 PLN
28,96 PLN**
zawiera 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
VW Lupo 6x1 2000 Olej silnikowy: Olej silnikowy | oryginalne OPEL GM 19 42 003 Informacja o towar
  • Linia produktów: DEXOS2™
  • Seria: SUPER SYNTHETIC
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Pojemność [litr]: 5
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Specyfikacja: API SM, API CF, ACEA A3, ACEA B3, ACEA B4, ACEA C3
  • Dopuszczenie przez producenta: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, BMW Longlife-04, dexos2, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Warunki: nowy
Na stanie
Szczegóły
-26%
OPEL GM Olej silnikowy 19 42 003 do Lupo / Lupo 3L (6X1, 6E1) 2003
Olej silnikowy 5W-30, Pojemność: 5l, Olej syntetyczny (OPEL GM, 19 42 003)
Artykuł №: 19 42 003
117,28 PLN
158,48 PLN**
(23,46 PLN za 1 litr)
zawiera 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
VW Lupo 6x1 2001 Filtr oleju: Filtr oleju | oryginalne BOSCH 1 457 429 192 Informacja o towar
  • średnica zewnętrzna [mm]: 70,5
  • Wysokość [mm]: 140,5
  • Rodzaj filtra: Wkład filtra
  • Wysokość 1 [mm]: 95,2
  • średnica 1 [mm]: 15,2
  • średnica 2 [mm]: 70500
  • Warunki: nowy
Na stanie
Szczegóły
-26%
BOSCH Filtr oleju 1 457 429 192 do Lupo / Lupo 3L (6X1, 6E1) 2002
Filtr oleju Wkład filtra (BOSCH, 1 457 429 192)
Artykuł №: 1 457 429 192
29,78 PLN
40,24 PLN**
zawiera 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
VW Lupo 6x1 2002 Olej silnikowy: Olej silnikowy | oryginalne CASTROL 15669B Informacja o towar
  • Linia produktów: EDGE TITANIUM FST
  • Seria: LL
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Pojemność [litr]: 5
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Specyfikacja: ACEA C3
  • Dopuszczenie przez producenta: MB 229.31, VW 504 00, Porsche C30, MB 229.51, VW 507 00
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Warunki: nowy
Na stanie
Szczegóły
-26%
CASTROL Olej silnikowy 15669B do Lupo / Lupo 3L (6X1, 6E1) 2001
Olej silnikowy 5W-30, Pojemność: 5l, Olej syntetyczny (CASTROL, 15669B)
Artykuł №: 15669B
251,57 PLN
339,96 PLN**
(50,31 PLN za 1 litr)
zawiera 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
VW Lupo 6x1 2003 Olej silnikowy: Olej silnikowy | oryginalne OPEL GM 19 42 046 Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 10W-40
  • Pojemność [litr]: 5
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Specyfikacja: ACEA A3, ACEA B3, API SL, API CF
  • Warunki: nowy
Na stanie
Szczegóły
-26%
OPEL GM Olej silnikowy 19 42 046 do Lupo / Lupo 3L (6X1, 6E1) 2000
Olej silnikowy 10W-40, Pojemność: 5l, Olej półsyntetyczny (OPEL GM, 19 42 046)
Artykuł №: 19 42 046
92,86 PLN
125,48 PLN**
(18,57 PLN za 1 litr)
zawiera 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
VW Lupo 6x1 2004 Płyn hamulcowy: Płyn hamulcowy | oryginalne ATE 03.9901-5802.2 Informacja o towar
  • Jakość: SL DOT 4
  • Pojemność [litr]: 1
  • Specyfikacja wg DOT: DOT 4
  • Rodzaj połączenia: Bańka
  • Dostępne MAPP-Code
  • Warunki: nowy
Na stanie
Szczegóły
-26%
ATE Płyn hamulcowy 03.9901-5802.2 do Lupo / Lupo 3L (6X1, 6E1) 1999
Płyn hamulcowy Pojemność: 1l (ATE, 03.9901-5802.2)
Artykuł №: 03.9901-5802.2
38,27 PLN
51,72 PLN**
(38,27 PLN za 1 litr)
zawiera 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Więcej
VW Lupo 6x1 2005 Olej silnikowy: Olej silnikowy | oryginalne TOTAL 2198206 Informacja o towar
  • Linia produktów: Quartz
  • Seria: 9000 Energy
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Pojemność [litr]: 5
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Specyfikacja: API SN, ACEA A3, API CF, ACEA B4
  • Dopuszczenie przez producenta: BMW Longlife-01, Porsche A40, VW 502 00, MB 229.3, VW 505 00, MB 229.5
  • Warunki: nowy
Na stanie
Szczegóły
-26%
TOTAL Olej silnikowy 2198206 do Lupo / Lupo 3L (6X1, 6E1) 1998
Olej silnikowy 5W-40, Pojemność: 5l, Olej syntetyczny (TOTAL, 2198206)
Artykuł №: 2198206
171,12 PLN
231,24 PLN**
(34,22 PLN za 1 litr)
zawiera 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy

Samochody Volkswagen Lupo / Lupo 3L (6X1, 6E1): specyfikacje techniczne, wersje i poziomy wyposażenia

Samochody Volkswagen Lupo 6X1, 6E1 to hatchbacki z czterema i pięcioma siedzeniami, które były produkowane w Europie w latach 1998-2005. Modyfikacje 3L, które były oznaczone indexem 6E1 były produkowane od 1999 roku. Wszystkie samochody były dostępne w wersji trzydrzwiowej. Szanowany niemiecki klub motoryzacyjny ADAC nazwał ten samochód najlepszym w swojej klasie w 2006 roku. Obecnie nadal jest popularny. Możesz kupić części zamienne do Volkswagena Lupo 6X1, 6E1 w naszym sklepie online. Zapewniamy wykwalifikowaną obsługę klienta online, szeroki zakres części, promocje i zniżki dla każdego klienta.

Techniczne właściwości Volkswagena Lupo 6X1, 6E1

Hatchbacki VW Lupo 6X1 były długie na 3527 mm, szerokie na 1639 mm, wysokie na 1459 mm. Pomimo kompaktowych rozmiarów, pojemność bagażnika sięgała do 830 litrów, jednakże z niezłożonymi siedzeniami wynosiła jedynie 130 litrów. Dzięki niewielkiemu prześwitowi równemu 109 mm, samochód był stabilny na drodze.

Rozmiary hatchbacka 3L różniły się nieznacznie od przeciętnych, jedynie o kilka mm. Jego długość wynosiła 3529 mm, szerokość – 1621 mm, wysokość – 1464 mm, prześwit – 103 mm.

Główne modyfikacje

12 modyfikacji hatchbacków Lupo (1998–2005) zostało wypuszczonych na rynek w okresie produkcji: sześć benzynowych i dwie dieslowe dla podstawowego auta, dwie dieslowe dla 3L i dwie benzynowe dla potężnego GTI.

Najbardziej znaną modyfikacją było Lupo 3L 1.2 TDI AT. Był to pierwszy samochód na świecie w seryjnej produkcji, który spalał średnio 3 litry paliwa na 100 km. 3-cylindrowy 61 hp silnik z turbosprężarką i bezpośrednim wtryskiem był zainstalowany w aucie. Nośność samochodu wynosiła 280 kg.

Smukłe, ale mocne stalowe panele były używane do produkcji nadwozia, podczas gdy maska, drzwi, obramowania siedzeń i elementy zawieszenia były wykonane z magnezu lub aluminium. Dzięki temu, przeciętnie, ta modyfikacja była lżejsza od pozostałych o 150 kg. Zautomatyzowana manualna skrzynia biegów z funkcją Tiptronic pozwalała kierowcy ręcznie wybierać bieg, optymalny w jego opinii. Moc silnika była ograniczona o 41 hp w trybie Eco, a moment obrotowy był utrzymany w najbardziej ekonomicznym zakresie dla specyficznych warunków. Ogólnie, spalanie paliwa na autostradzie było wynosiło 2.7 litra, 3 litry – w łączonym cyklu, i 3.6 litra w mieście.

W 2003 roku znany austriacki kierowca wyścigowy Gerhard Plattner pokonał dystans 4683 km w 3L 1.2 TDI AT, wydając jedynie €90.94 na paliwo. Jego podróż zaczęła się w Norwegii i zakończyła w Holandii. Kierowca odwiedził ogółem 20 europejskich krajów.

Konfiguracje Lupo 6X1, 6E1

Wstępnie, samochód był dostępny w dwóch konfiguracjach - E i S, potem dodano konfigurację Sport. Specjalny wariant był oferowany dla GTI.

Lupo GTI różnił się od podstawowego modelu przedłużonymi błotnikami, zestawem nadwozia i powiększonym tylnym spojlerem. Podwójna rura wydechowa i opony niskoprofilowe 205/45 R15 podkreślały sportową naturę auta. Pióra wycieraczek Bosch Aerotwin były dodawane w wyposażeniu standardowym. Skóra z czerwonymi szwami i aluminiowe dodatki były używane do wykończenia wnętrza.