Typ amortyzatora:
Kolumna zawieszenia, Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora:
górny trzon, dolne oko
Podwozie:
dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, 0, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
Sposób mocowania amortyzatora:
górny trzon, dolne oko
Podwozie:
dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Podwozie:
dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe
Oś:
Oś sztywna
dla numeru PR:
0N1+UC7
Typ pojazdu:
G01, G04, 0N1, G02, G03, 0N1
Strona zabudowy:
z lewej, z prawej
Podwozie:
dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem
Oś:
Oś sztywna
dla numeru PR:
0N1+UC7+7ZV
Strona zabudowy:
z lewej, z prawej
System tłumienia drgań zawieszenia:
tłumienie normalne
Oś:
Oś sztywna
dla numeru PR:
0N1+UC8+7ZV
Strona zabudowy:
z lewej, z prawej
Podwozie:
dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem
dla numeru PR:
0N1/UC7, 0N1+1JA
System tłumienia drgań zawieszenia:
tłumienie normalne
Oś:
Oś sztywna
Strona zabudowy:
z lewej, z prawej
Podwozie:
dla pojazdów z zawieszeniem sportowym
dla numeru PR:
0N1/1JC
Strona zabudowy:
z lewej, z prawej
System tłumienia drgań zawieszenia:
tłumienie normalne
dla numeru PR:
0N1/1JA
Strona zabudowy:
Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia:
dwururka
Rodzaj amortyzatorów:
Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora:
Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora:
górny trzon, dolne oko
Podwozie:
dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe
Podwozie:
dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Sposób mocowania amortyzatora:
górny trzon, dolne oko
Podwozie:
dla pojazdów z zawieszeniem standardowym, dla pojazdów z zawieszeniem sportowym, dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Podwozie:
dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem, dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń, dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe
Oś:
Oś sztywna
dla numeru PR:
0N1+UC7
Typ pojazdu:
G01, G04, 0N1, G02, G03, 0N1
Strona zabudowy:
z lewej, z prawej
Podwozie:
dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem
Oś:
Oś sztywna
dla numeru PR:
0N1+UC7+7ZV
Strona zabudowy:
z lewej, z prawej
System tłumienia drgań zawieszenia:
tłumienie normalne
Oś:
Oś sztywna
dla numeru PR:
0N1+UC8+7ZV
Strona zabudowy:
z lewej, z prawej
Podwozie:
dla pojazdów ze zwiększonym prześwitem
dla numeru PR:
0N1/UC7, 0N1+1JA
System tłumienia drgań zawieszenia:
tłumienie normalne
Oś:
Oś sztywna
Strona zabudowy:
z lewej, z prawej
Podwozie:
dla pojazdów z zawieszeniem sportowym
dla numeru PR:
0N1/1JC
Strona zabudowy:
z lewej, z prawej
System tłumienia drgań zawieszenia:
tłumienie normalne
dla numeru PR:
0N1/1JA
Strona zabudowy:
Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia:
dwururka
Rodzaj amortyzatorów:
Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora:
Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora:
górny trzon, dolne oko
Niewiarygodnie niskie ceny i świetna obsługa na autoczescionline24.pl
Dostawa gratis
Darmowa wysyłka na terytorium Polski przy zakupach za kwotę ponad 340 zł. Nie dotyczy towarów wielkogabarytowych, części wymiennych (podlegających kaucji zwrotnej) i opon.
Sposoby płatności
Akceptujemy PayPal i przelewy bankowe.
Duży wybór
Różnorodność ofert. Nasz asortyment zawiera obecnie ponad 2.500.000 części zamiennych.