Cześci Peugeot 407 6D
Cześci do Peugeot 407 6D
-
Typ 2.0 HDi (6DRHRH, 6DRHRE, 6DRHRG, 6DRHRJ)Rok (od-do): 05.2004 - 10.2010
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 100Moc [KM] 136Pojemność cyllindra (cc) 1997Cylindry 4
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa olej napędowySposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ 1.6 HDi (6D9HZC, 6D9HYC)Rok (od-do): 05.2004 - 12.2010
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 80Moc [KM] 109Pojemność cyllindra (cc) 1560Cylindry 4
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa olej napędowySposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ 2.0 (6DRFNB, 6DRFNE)Rok (od-do): 03.2004 - 07.2005
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 100Moc [KM] 136Pojemność cyllindra (cc) 1997Cylindry 4
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ 2.0 HDi (6DRHRH)Rok (od-do): 06.2009 - 12.2010
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 103Moc [KM] 140Pojemność cyllindra (cc) 1997Cylindry 4
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa olej napędowySposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ 2.2 HDi (6D4HTH)Rok (od-do): 03.2006 - 12.2010
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 125Moc [KM] 170Pojemność cyllindra (cc) 2179Cylindry 4
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa olej napędowySposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ 2.0 16V (6DRFJC, 6DRFJE, 6DRFJF)Rok (od-do): 09.2005 - 12.2010
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 103Moc [KM] 140Pojemność cyllindra (cc) 1997Cylindry 4
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ 2.2 (6D3FZE, 6D3FZH)Rok (od-do): 03.2004 - 10.2006
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 116Moc [KM] 158Pojemność cyllindra (cc) 2230Cylindry 4
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ 1.8 16V (6D6FYC)Rok (od-do): 08.2005 - 12.2010
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 92Moc [KM] 125Pojemność cyllindra (cc) 1749Cylindry 4
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ 2.2 16V (6D3FYH, 6D3FYE)Rok (od-do): 08.2005 - 12.2010
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 120Moc [KM] 163Pojemność cyllindra (cc) 2230Cylindry 4
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ 2.7 HDi (6DUHZJ, 6DUHZF)Rok (od-do): 10.2005 - 12.2010
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 150Moc [KM] 204Pojemność cyllindra (cc) 2720Cylindry 6
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa olej napędowySposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ 2.0 HDi (6DRHHA)Rok (od-do): 06.2009 - 12.2010
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 120Moc [KM] 163Pojemność cyllindra (cc) 1997Cylindry 4
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa olej napędowySposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ 2.2 HDi (6D4HPH)Rok (od-do): 03.2006 - 12.2010
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 120Moc [KM] 163Pojemność cyllindra (cc) 2179Cylindry 4
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa olej napędowySposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ 3.0 V6 (6DXFVJ)Rok (od-do): 11.2005 - 10.2010
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 158Moc [KM] 215Pojemność cyllindra (cc) 2946Cylindry 6
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ 2.0 16V (6DRFJC, 6DRFJF)Rok (od-do): 08.2008 - 12.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 105Moc [KM] 143Pojemność cyllindra (cc) 1997Cylindry 4
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ 2.0 Bioflex (6DRFJB)Rok (od-do): 09.2007 - 02.2011
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 103Moc [KM] 140Pojemność cyllindra (cc) 1997Cylindry 4
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa Benzyna / etanolSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ 2.0 Flex (6DRFJB)Rok (od-do): 10.2005 - 02.2011
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 103Moc [KM] 140Pojemność cyllindra (cc) 1997Cylindry 4
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa Benzyna / etanolSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ 2.0 HDi (6DRHLG, 6DRHLE)Rok (od-do): 11.2004 - 10.2007
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 93Moc [KM] 126Pojemność cyllindra (cc) 1997Cylindry 4
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa olej napędowySposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
Autoczęści do innych modeli PEUGEOT 407:
Najczęściej wyszukiwane części zamienne dla Peugeot 407 6D
Peugeot 407 6D katalog części
Najbardziej popularne rozmiary opon Peugeot 407 6D
Popularne towary dla PEUGEOT 407 (6D_)
Najpopularniejsze akcesoria do samochodu Peugeot 407 6D
Samochody PEUGEOT 407 Sedan: specyfikacje techniczne, wersje i poziomy wyposażenia
Samochody Peugeot 407 (6C_) to 4-osobowe coupe, których produkcja miała miejsce na terenie Europy od 2005 do 2011 roku. Ich debiut miał miejsce na Międzynarodowych Targach Motoryzacyjnych Niemiec we Frankfurcie. Praktycznie zaraz po swoim wypuszczeniu samochód przeszedł testy zderzeniowe Euro NCAP. Auto wykazywało wysoki poziom bezpieczeństwa: tak samo jak model w wersji sedan i kombi, samochód otrzymał najwyższa ocenę 5 gwiazdek. Nadwozie coupe, w przeciwieństwie do tradycji, zostało skonstruowane niezależnie przez firmę projektową – studio Pininfarina. Całościowo samochód wyglądał bardzo stylowo, a jego wysokowydajne silniki spełniały potrzeby miłośników wysokich prędkości. Zamawiając u nas części zamienne do Peugeota 407 (6C_) możesz być pewien, że kupujesz wyłącznie najwyższej jakości elementy. W naszym katalogu zaprezentowane są produkty pochodzące od zaufanych film. Co więcej, na wszystkie produkty zapewniona jest gwarancja jakości.
Specyfikacje techniczne Peugeota 407 (6C_)
Długość coupe wynosiła 4815 mm, szerokość – 1868 mm, a wysokość – 1399 mm. Bagażnik był w stanie pomieścić do 400 litrów ładunku. Prześwit auta wynosił 130 mm.
Brak słupków środkowych, dodatkowe wloty powietrza oraz duży zderzak dodawał wyglądowi zewnętrznemu auta dynamiki. Przednia oś samochodu wyposażona była w wentylowane tarcze hamulcowe, a tylna – w niewentylowane.
Zawieszeniu obydwu osi samochodu było niezależne. W potężniejszych wersjach zainstalowane zostały został elektroniczny system zmiennej amortyzacji AMVAR. Przy użyciu różnorodnych czujników monitorował on sytuację na drodze oraz indywidualnie regulował sztywność amortyzacji co 2,5 sekundy na każde koło samochodu, umożliwiając osiągnięcie maksymalnego komfortu jazdy oraz sterowności.
Główne wersje
Na przełomie całego okresu produkcyjnego wyprodukowano około 10 wersji samochodów Peugeota 407 (6C_). Najpotężniejszą wersją była wersja 3.0-24V.
Jej silnik osiągał moc 211 KM oraz moment obrotowy rzędu 290 Nm. Wysoka wydajność danej wersji została osiągnięta dzięki wykorzystaniu inteligentnego systemu zmiennych faz rozrządu VVT, dwutrybowego aktywnego tłumika z pneumatycznie kontrolowanym zaworem rewersyjnym. Auto przyspieszało do 100 km/h w ciągu 8,7 sekundy. Maksymalna prędkość danej wersji wynosiła 235 km/h. Spalanie paliwa odpowiadało wydajności samochodu i wynosiło 15 litrów benzyny w cyklu miejskim, 10,2 litra – w cyklu łączonym oraz 7,3 litra – w cyklu pozamiejskim. Dopuszczalna ładowność wersji coupe wynosiła 448 kg.
Poziomy wyposażenia Peugeota 407 (6C_)
Coupe Peugeot 407 (6C_) dostępne były w następujących poziomach wyposażenia: Tecno, Féline, Pack, Reference, Feline, ST, GT i innych.
Samochód z poziomem wyposażenia GT wyposażony był w przednie, boczne i ochraniające głowę poduszki powietrzne, system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania z elektroniczną dystrybucją siły hamowania, kontrolę stabilizację pojazdu oraz asystenta hamowania, system kontroli trakcji, automatycznie przyciemniające się lusterko wsteczne, kontrolę klimatu i tempomat. Fotele były elektronicznie regulowane i mogły poszczycić się funkcją pamięci ustawienia. Dla pasażerów zarówno przednich, jak i tylnych siedzeń dostępne były centralne podłokietniki.