Cześci Peugeot 406 Coupe
Cześci do Peugeot 406 Coupe
Autoczęści do innych modeli PEUGEOT 406:
Najczęściej wyszukiwane części zamienne dla Peugeot 406 Coupe
Peugeot 406 Coupe katalog części
Najbardziej popularne rozmiary opon Peugeot 406 Coupe
Popularne towary dla PEUGEOT 406 coupe (8C)
Najpopularniejsze akcesoria do samochodu Peugeot 406 Coupe
Samochody PEUGEOT 406 Coupe: specyfikacje techniczne, wersje i poziomy wyposażenia
Samochody Peugeot 406 (8C) to 4-osobowe coupe produkowane w latach 1997-2005. Zadebiutowały one na Targach Motoryzacyjnych w Paryżu. Nad tworzeniem nadwozia danego modelu pracowali projektanci ze słynnego włoskiego studia Pininfarina. W wyniku tego auto otrzymało atrakcyjny i dynamiczny wygląd. Pomimo sportowego charakteru samochód był bardzo wygodny, przez co zyskał na popularności. Czy szukasz miejsca, w którym możesz niedrogo kupić części zamienne do Peugeota 406 (8C)? Przejrzyj asortyment naszego sklepu internetowego. U nas znajdziesz zaciski i klocki hamulcowe, świece zapłonowe i filtry oleju, końcówki drążków kierowniczych i linki sprzęgła, jak i również inne części dostępne w wyjątkowo okazyjnej cenie.
Specyfikacje techniczne Peugeota 406 (8C)
Nadwozie samochodu jest dłuższe od modelu w wersji sedan i krótsze od modelu w wersji kombi. Wymiary coupe wynosiły: 4615 mm długości, 1780 mm szerokości oraz 1354 mm wysokości. Prześwit auta wynosił 130 mm. Pojemność bagażnika sięgała 390 litrów.
Przednie i tylne zawieszenie samochodu było niezależne. Ich sztywność mogła być regulowana z fotelu kierowcy przy pomocy odpowiedniego przycisku. Na obydwu osiach samochodu zainstalowane zostały tarcze hamulcowe.
Tylne siedzenia były od siebie oddzielone, i tak samo, jak przednie fotele, posiadały zagłówki. Przedział pasażerski był bardzo przestronny, niemniej jednak dostęp do tylnych siedzeń był nieco utrudniony.
Główne wersje
W trakcie całego okresu produkcyjnego wyprodukowano około 10 wersji Peugeota 406 (8C): praktycznie wszystkie z nich wersjami benzynowymi, tylko jedna była wersją Diesla. Wszystkie modele w wersji coupe posiadały napęd na przednie koła.
Wersja Diesla 2.2 HDI imponowała swoimi doskonałymi parametrami dynamicznymi. Co więcej, była ona wydajna paliwowo. Dzięki turbosprężarce i intercoolerowi jej 4-cylindrowy 16-zaworowy silnik był w stanie osiągnąć moc 136 KM i moment obrotowy rzędu 314 Nm. 5-stopniowa manualna skrzynia biegów płynnie zmieniała biegi i charakteryzowała się wysoką szybkością działania. Auto przyspieszało do 100 km/h w ciągu 10,2 sekundy. Jego maksymalna prędkość wynosiła 201 km/h. Jednocześnie spalanie paliwa wynosiło zaledwie 4,9 litra w cyklu pozamiejskim, 6,4 litra w cyklu łączonym oraz 8,8 litra paliwa w cyklu miejskim. Dopuszczalna ładowność danej wersji wynosiła 450 kg.
Poziomy wyposażenia Peugeota 406 (8C)
Poza podstawową wersją wyposażenia samochody Peugeot 406 (8C) oferowane były w pakietach Pack i Griffe.
W poziomie wyposażenia Pack coupe posiadał system zapobiegający przed blokowaniem się kół podczas hamowania, przednie poduszki powietrzne (za dodatkową opłatą oferowane były boczne poduszki powietrzne), centralny zamek z pilotem, kontrolę klimatu, elektrycznie sterowane przednie i tylne szyby, hydrauliczne wspomaganie kierownicy. Szyby samochodu były przyciemniane. Pióra wycieraczek szyby czołowej były automatycznie aktywowane dzięki sygnałowi wysyłanemu przez czujnik deszczu. Sportowe fotele były obite skórą, podgrzewane, a także posiadały wsparcie lędźwiowe. Siedzenia były elektrycznie regulowane. W standardzie dostępny był także system audio, komputer pokładowy oraz funkcja sterowania głosowego.