Wróć
Kraj
Wróć
Moje samochody
-
Części zamienne do Twojego samochodu
Samochody MITSUBISHI Galant VI Sedan (E30): specyfikacje techniczne, wersje i poziomy wyposażenia
Sedany Mitsubishi Galant VI (E30) były produkowane przez japoński koncern Mitsubishi Motors od 1987 do 1993 roku. Tego typu wersja nadwozia była 5-osobowa. W 1987 roku pojazdy zostały uhonorowane przez japońskich dziennikarzy nagrodą „Japońskiego Samochodu Roku”, a 2 lata później - „Importowanego Samochodu Roku” przez amerykański magazyn “Motor Trend”. W 1991 roku model ten przeszedł face lifting. Na autoczescionline24.pl możesz kupić wysokiej jakości części zamienne do sedana Mitsubishi Galant VI (E30). W katalogu naszego sklepu internetowego znajduje się szczegółowy opis każdego, zawartego w nim produktu motoryzacyjnego. Dzięki temu w ciągu kilku minut można wybrać klocki hamulcowe, filtry powietrza i inne komponenty. Jeśli chcesz zaoszczędzić pieniądze, skorzystaj z promocji dostępnych na autoczescionline24.pl. Wszystkie produkty stają się bardzo tanie, gdy są one aktywne.
Dane techniczne sedana Mitsubishi Galant VI (E30)
Długość nadwozia wynosiła 4560 mm, szerokość - 1695 mm, a wysokość - 1440 mm. Prześwit auta był równy 165 mm. Maksymalna dopuszczalna ładowność samochodu sięgała 466 kg. Pojemność bagażnika wynosiła 415 litrów.
Auto posiadało niezależne zawieszenie przednie wyposażone w kolumny MacPhersona. Istniały dwa warianty tylnego zawieszenia: niezależne z podwójnymi wahaczami poprzecznymi lub półzależne. Na przedniej osi pojazdu znajdowały się wentylowane tarcze hamulcowe, a na tylnej - tarcze pełne lub hamulce bębnowe.
Główne wersje
W sumie dostępnych było ponad 10 wersji sedana Mitsubishi Galant VI E30 (1987-1993). Producent oferował samochody z silnikiem benzynowym i Diesla, z napędem na przednie koła lub na cztery koła.
Wersja Diesel 1.8 TD posiadała 5-stopniową manualną skrzynię biegów i charakteryzowała się wysoką wydajnością paliwową. Ten samochód posiadał turbodoładowany 4-cylindrowy, 8-zaworowy silnik rzędowy z wtryskiem paliwa do kolektora dolotowego. Moc jednostki napędowej wynosiła 75 KM, a maksymalny moment obrotowy o wartości 152 Nm osiągany był przy 2500 obr./min. Maksymalna prędkość samochodu wynosiła 164 km/h. Przyspieszenie do 100 km/h zajmowało 14,5 sekundy. Samochód spalał 6,3 litra paliwa na 100 kilometrów w cyklu łączonym.
Wersja wyścigowa 2.0 MT VR-4 4WD/4WS została skonstruowana na potrzeby Rajdowych Mistrzostw Świata odbywających się w latach 1989-1992. Posiadała napęd na cztery koła i system czterech kół skrętnych. Samochód wykazał się doskonałą dynamiką i wygrał kilka etapów w tych mistrzostwach, w których był prowadzony przez różnych kierowców rajdowych.
Poziomy wyposażenia sedana Galant VI (E30)
Producent oferował wiele poziomów wyposażenia. Wśród nich znajdowały się pakiety G, GE, ME, GF, MF, MS, VS, MX, VX, VZ, GL, GTi, GLSi, El, GLX, GLS. Podstawowy poziom G zawierał ogrzewanie szyby tylnej i system audio z odbiornikiem radiowym. Rozszerzony pakiet VZ obejmował hydrauliczne wspomaganie kierownicy i halogenowe reflektory. Lusterka boczne były elektryczne.