Cześci Mercedes S211
Cześci do Mercedes S211
-
Typ E 220 T CDI (211.208)Rok (od-do): 04.2006 - 07.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 125Moc [KM] 170Pojemność cyllindra (cc) 2148Cylindry 4
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa olej napędowySposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ E 220 T CDI (211.206, 211.606)Rok (od-do): 03.2003 - 07.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 110Moc [KM] 150Pojemność cyllindra (cc) 2148Cylindry 4
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa olej napędowySposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ E 320 T CDI (211.226)Rok (od-do): 03.2003 - 07.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 150Moc [KM] 204Pojemność cyllindra (cc) 3222Cylindry 6
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa olej napędowySposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ E 320 T CDI (211.222)Rok (od-do): 03.2005 - 07.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 165Moc [KM] 224Pojemność cyllindra (cc) 2987Cylindry 6
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa olej napędowySposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ E 280 T CDI (211.220)Rok (od-do): 03.2005 - 07.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 140Moc [KM] 190Pojemność cyllindra (cc) 2987Cylindry 6
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa olej napędowySposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ E 270 T CDI (211.216)Rok (od-do): 03.2003 - 07.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 130Moc [KM] 177Pojemność cyllindra (cc) 2685Cylindry 5
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa olej napędowySposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ E 200 T Kompressor (211.242)Rok (od-do): 03.2003 - 07.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 120Moc [KM] 163Pojemność cyllindra (cc) 1796Cylindry 4
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ E 280 T CDI (211.223)Rok (od-do): 05.2004 - 07.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 130Moc [KM] 177Pojemność cyllindra (cc) 3222Cylindry 6
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa olej napędowySposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ E 200 Kompressor (211.241)Rok (od-do): 04.2006 - 07.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 135Moc [KM] 184Pojemność cyllindra (cc) 1796Cylindry 4
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ E 320 T CDI 4-matic (211.289)Rok (od-do): 03.2005 - 07.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 165Moc [KM] 224Pojemność cyllindra (cc) 2987Cylindry 6
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa olej napędowySposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ E 200 CDI (211.207)Rok (od-do): 04.2006 - 07.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 100Moc [KM] 136Pojemność cyllindra (cc) 2148Cylindry 4
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa olej napędowySposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ E 320 T (211.265)Rok (od-do): 03.2003 - 07.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 165Moc [KM] 224Pojemność cyllindra (cc) 3199Cylindry 6
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ E 280 T (211.254)Rok (od-do): 03.2005 - 07.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 170Moc [KM] 231Pojemność cyllindra (cc) 2996Cylindry 6
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ E 350 T (211.256)Rok (od-do): 03.2005 - 07.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 200Moc [KM] 272Pojemność cyllindra (cc) 3498Cylindry 6
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ E 280 T CDI 4-matic (211.284)Rok (od-do): 03.2005 - 07.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 140Moc [KM] 190Pojemność cyllindra (cc) 2987Cylindry 6
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa olej napędowySposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ E 240 T (211.261)Rok (od-do): 03.2003 - 07.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 130Moc [KM] 177Pojemność cyllindra (cc) 2597Cylindry 6
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ E 500 T (211.270)Rok (od-do): 10.2003 - 07.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 225Moc [KM] 306Pojemność cyllindra (cc) 4966Cylindry 8
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ E 55 T AMG Kompressor (211.276)Rok (od-do): 07.2003 - 07.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 350Moc [KM] 476Pojemność cyllindra (cc) 5439Cylindry 8
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ E 320 T 4-matic (211.282)Rok (od-do): 07.2003 - 07.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 165Moc [KM] 224Pojemność cyllindra (cc) 3199Cylindry 6
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ E 350 T 4-matic (211.287)Rok (od-do): 03.2005 - 07.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 200Moc [KM] 272Pojemność cyllindra (cc) 3498Cylindry 6
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ E 500 T 4-matic (211.283)Rok (od-do): 10.2003 - 07.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 225Moc [KM] 306Pojemność cyllindra (cc) 4966Cylindry 8
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ E 220 CDI (211.206)Rok (od-do): 03.2003 - 07.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 100Moc [KM] 136Pojemność cyllindra (cc) 2148Cylindry 4
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa olej napędowySposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ E 220 T CDIRok (od-do): 03.2003 - 07.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 120Moc [KM] 163Pojemność cyllindra (cc) 2148Cylindry 4
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa olej napędowySposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ E 500 T (211.272)Rok (od-do): 04.2006 - 07.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 285Moc [KM] 388Pojemność cyllindra (cc) 5461Cylindry 8
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ E 500 T 4-matic (211.290)Rok (od-do): 04.2006 - 07.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 285Moc [KM] 388Pojemność cyllindra (cc) 5461Cylindry 8
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ E 240 T 4-matic (211.280)Rok (od-do): 07.2003 - 07.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 130Moc [KM] 177Pojemność cyllindra (cc) 2597Cylindry 6
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ E 63 AMG (211.277)Rok (od-do): 03.2006 - 07.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 378Moc [KM] 514Pojemność cyllindra (cc) 6208Cylindry 8
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ E 270 T CDI (211.216)Rok (od-do): 03.2003 - 07.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 120Moc [KM] 163Pojemność cyllindra (cc) 2685Cylindry 5
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa olej napędowySposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ E 280 T 4-matic (211.292)Rok (od-do): 03.2005 - 07.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 170Moc [KM] 231Pojemność cyllindra (cc) 2996Cylindry 6
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ 350 CGI (211.257)Rok (od-do): 05.2006 - 07.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 215Moc [KM] 292Pojemność cyllindra (cc) 3498Cylindry 6
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ E 320 T CDI (211.222)Rok (od-do): 11.2007 - 07.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 155Moc [KM] 211Pojemność cyllindra (cc) 2987Cylindry 6
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa olej napędowySposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ E 230 T (211.252)Rok (od-do): 05.2007 - 07.2009
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 150Moc [KM] 204Pojemność cyllindra (cc) 2496Cylindry 6
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ E 55 T AMG KompressorRok (od-do): 09.2005 - 12.2006
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 350Moc [KM] 476Pojemność cyllindra (cc) 5439Cylindry 8
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
Autoczęści do innych modeli MERCEDES-BENZ Klasa E:
Najczęściej wyszukiwane części zamienne dla Mercedes S211
Mercedes S211 katalog części
Najbardziej popularne rozmiary opon odpowiednie do Mercedes S211
Popularne towary dla MERCEDES-BENZ Klasa E T-modell (S211)
Najpopularniejsze akcesoria do samochodu Mercedes S211
Samochody MERCEDES-BENZ Klasa E T-modell (S211): specyfikacje techniczne, wersje i poziomy wyposażenia
Samochody Mercedes-Benz Klasy E S211 to pięciodrzwiowe samochody typu kombi, które produkowane była terenie Europy od 2003 do 2009 roku. Ich prezentacja miała miejsce w styczniu 2003 roku na targach motoryzacyjnych w Detroit. Hamulce ze wspomaganiem, adaptacyjne zawieszenie, czterostrefowa kontrola klimatu oraz inne innowacyjne technologie sprawiały, że auto było wygodne i bezpieczne. Szeroki wybór modyfikacji oraz bogate wyposażenie umożliwiało jakiemukolwiek kierowcy maksymalne przystosowanie samochodu do własnych potrzeb. W naszym sklepie internetowym możesz kupić części zamienne do Mercedesa-Benz Klasy E S211 dostępne w przystępnej cenie. Zamów części samochodowe zestawem, na przykład, tarcze hamulcowe z klockami hamulcowymi, dzięki czemu zaoszczędzisz na ich dostawie.
Parametry techniczne samochodów Mercedes-Benz Klasy E S211
Długość, szerokość i wysokość samochodu Mercedesa-Benz Klasy E S211 w wersji kombi wynosiły odpowiednio 4 850 mm, 1 822 mm i 1 496 mm. Pojemność przedziału bagażowego w zależności od ustawienia oparcia tylnego rzędu siedzeń wahała się od 650 do 1 950 litrów. W przedziale pasażerskim można było pomieścić pięć osób. Prześwit auta wynosił 160 mm. Po zmianie stylizacji z 2006 roku zwiększona została długość samochodu do 4 888 mm oraz wysokość do 1 506 mm.
Główne wersje modelu
W czasie całego okresu produkcyjnego Mercedesa-Benz Klasy E S211 wyprodukowano około 48 różnych modyfikacji: 15 wersji z silnikiem benzynowym oraz 11 wersji z silnikiem Diesla – skonstruowanych przed zmianą stylizacji z 2006 roku, a także 13 wersji z silnikiem benzynowym i 9 wersji z silnikiem Diesla – po zmianie stylizacji.
Modyfikacja z silnikiem benzynowym E63 AMG była najpotężniejszą i najszybszą wersją modelu. Kombi przyspieszało do 100 km/h w ciągu 4,6 sekundy, a jego maksymalna prędkość została ograniczona przez sprzęt elektroniczny do 250 km/h. Silnik posiadał 514 KM oraz maksymalny moment obrotowy wynoszący 630 Nm. 7-biegową automatyczna skrzynia biegów z trzema trybami pracy charakteryzowała się dużą szybkością obsługiwania oraz przyczyniła się do zwiększonej ekonomiki jazdy. Pomimo tego auto spalało ogromną ilość paliwa: 22.6 litra na 100 przejechanych km w cyklu miejskim, 14.6 litra w cykle łączonym oraz 9.9 litra na autostradzie. Ładowność danej modyfikacji wynosiła 505 kg. Pneumatyczne zawieszenie Airmatic znacznie polepszało parametry dynamiczne samochodu.
Poziomy wyposażenia Mercedesa-Benz Klasy E S211
Mercedesy-Benz Klasy E S211 w wersji kombi oferowane były w trzech głównych poziomach wyposażenia: Classic, Elegance i Avantgarde, które mogły być rozszerzone o różnorodne konfiguracje.
Konfiguracja Avantgarde była najbogatszym poziomem wyposażenia obejmowała o 15 mm niższe zawieszenie, spojlery, biksenonowe przednie reflektory i tylne oświetlenie typu LED, skórzaną tapicerkę siedzeń, aluminiowe wstawki wnętrza kabiny oraz inne elementy wykończenia. Podparcie zapewnione przez wielokonturowe fotele mogło być regulowane w pełni automatycznie. Dzięki temu nawet podczas aktywnego manewrowania zapewnione było niezawodne usadowienie. Dodatkowo fotele posiadały funkcję masażu oraz pamięci ustawienia. Czterostrefowa kontrola klimatu Thermotronic była odpowiedzialna za zapewnienie wygodnej temperatury wewnątrz przedziału pasażerskiego auta.