Wróć
Kraj
Wróć
Moje samochody
-
Części zamienne do Twojego samochodu

-
Informacje
Samochody LEXUS LS I (XF10): specyfikacje techniczne, wersje i poziomy wyposażenia
Samochody Lexus LS I (XF10) to sedany, które były produkowane w latach 1989-1994. Ich debiut miał miejsce na początku 1989 roku na Północnoamerykańskich Międzynarodowych Targach Motoryzacyjnych w Detroit w Stanach Zjednoczonych. Wygląd zewnętrzny i wnętrze samochodu zostały zaprojektowane przez japońskiego projektanta Kunihiro Uchida. Samochody były w stanie pomieścić 5 osób. Japoński inżynier Ichiro Suzuki, który był odpowiedzialny za wyposażenie techniczne, wdrożył kilka innowacyjnych systemów, w szczególności system nawigacji GPS sterowanej głosem. Sedany posiadały 2 fabrycznie zamontowane przednie poduszki powietrzne. Współczynnik oporu aerodynamicznego wynosił jedynie 0,29. W 1989 roku pojazdy te otrzymały nagrodę "Japońskiego Samochód Roku" przyznawaną przez japońskich dziennikarzy. W 1992 roku przeszły face lifting. Na autoczescionline24.pl możesz korzystnie kupić części zamienne do Lexusa LS I (XF10). Niskie ceny, częste promocje, wsparcie ze strony doświadczonych specjalistów ds. obsługi klienta - to wszystko czeka na Ciebie w naszym sklepie internetowym. Za pomocą zaledwie kilku kliknięć myszką zamówisz niedrogie świece zapłonowe, pióra wycieraczek i inne części.
Dane techniczne Lexus LS I (XF10)
Długość nadwozia wynosiła 5005 mm, szerokość - 1830 mm, a wysokość - 1440 mm. Prześwit auta był równy 150 mm. Pojemność bagażnika wynosiła 430 litrów.
Oba zawieszenia pojazdu były niezależne, z podwójnymi wahaczami poprzecznymi. Przednia i tylna oś zostały wyposażone w wentylowane tarcze hamulcowe.
Główne wersje
Lexus LS I (XF10) był dostępny w 2 wersjach benzynowych z napędem na tylne koła. Wersja 400 AT została wyposażona w 32-zaworowy silnik V8 z wtryskiem paliwa do kolektora dolotowego. Moc tego silnika o pojemności 4 litrów wynosiła 245 KM, a maksymalny moment obrotowy rzędu 350 N·m osiągany był przy 4400 obr./min. Prędkość maksymalna pojazdu wynosiła 250 km/h. Sedan przyspieszał do 100 km/h w 8,5 sekundy. Zużycia paliwa na dystansie 100 kilometrów wynosiło 17,4 litra w cyklu miejskim, 9,2 litra w cyklu pozamiejskim i 10,9 litra w cyklu łączonym.
Poziomy wyposażenia LS I (XF10)
Sedan Lexus LS I XF10 (1989–1994) dostępny był w wyłącznie jednym poziomie wyposażenia. Posiadał fabrycznie zainstalowane skórzane i drewniane elementy wykończenia wnętrza, hydrauliczne wspomaganie kierownicy, system ABS, elektryczne szyby, światła przeciwmgielne, czujnik temperatury otoczenia, cyfrowy licznik kilometrów, regulowaną kolumnę kierownicy i podgrzewane, elektryczne lusterka boczne. Samochód został również wyposażony w tempomat i system audio.
System kontroli trakcji, elektryczny szyberdach i adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne były oferowane za dodatkową opłatą. Jako wyposażenie dodatkowe oferowano elektryczny fotel kierowcy z funkcją pamięci ustawienia, system audio marki Nakamichi i podgrzewane przednie fotele.