Wróć
Kraj
Wróć
Moje samochody
-
Części zamienne do Twojego samochodu
Samochody LANCIA Kappa Kombi (838): specyfikacje techniczne, wersje i poziomy wyposażenia
Kombi Lancia Kappa (838) były produkowane od 1996 do 2000 roku przez włoskiego producenta samochodów Lancia & C. Samochody te były w stanie wygodnie pomieścić pięć osób. Wygląd zewnętrzny i wnętrze samochodu zostało zaprojektowane przez specjalistów z włoskiego studia projektowego Pininfarina. Szukasz miejsca, w którym można kupić części samochodowe do kombi Lancia Kappa (838) na korzystnych warunkach? Przejrzyj katalog autoczescionline24.pl. W naszym sklepie internetowym możesz niedrogo kupić filtry powietrza, pióra wycieraczek i inne komponenty. Aby zaoszczędzić pieniądze, bądź na bieżąco z naszymi promocjami. Części można zamówić u nas przez Internet w zaledwie kilka minut. Dostawa jest realizowana w możliwie najkrótszym czasie.
Dane techniczne kombi Lancia Kappa (838)
Samochód miał 4687 mm długości, 1826 mm szerokości i 1462 mm wysokości. Prześwit auta był równy 140 mm. W zależności od ustawienia tylnych siedzeń pojemność bagażnika mogła wahać się między 505 a 1500 litrów.
Na obu osiach pojazdu zamontowano niezależne zawieszenia. Auto posiadało tarczowy układ hamulcowy. Przednie tarcze hamulcowe były wentylowane.
Główne wersje
Kombi Lancia Kappa (838) były dostępne w 7 wersjach z napędem na przednie koła. Klient mógł wybrać samochód z silnikiem benzynowym lub Diesla.
Wersja Diesla 2.4 JTD MT była mocna, a jednocześnie oszczędna pod względem zużycia paliwa. Została wyposażona w 5-cylindrowy, 10-zaworowy silnik rzędowy z turbosprężarką i systemem Common Rail. Moc silnika wynosiła 136 KM, a jego maksymalny moment obrotowy rzędu 304 Nm był osiągany przy 2000 obr./min. Prędkość maksymalna samochodu wynosiła 200 km/h. Auto przyspieszało do 100 km/h w 10,8 sekundy. Spalało 10,3 litra paliwa na 100 przejechanych kilometrów w cyklu miejskim i 6,3 litra w cyklu pozamiejskim.
Poziomy wyposażenia kombi Kappa (838)
Producent oferował 4 poziomy wyposażenia: LE, LS, LX i Turbo. Pakiet LE obejmował system ABS, hydrauliczne wspomaganie kierownicy i przednie poduszki powietrzne. Zainstalowano również przednie i tylne podłokietniki, podgrzewane, elektryczne lusterka boczne, elektryczne szyby, centralny zamek, bezkluczykowy system uruchamiania silnika i system antywłamaniowy. Za dodatkową opłatą oferowano elektrycznie regulowany fotel kierowcy, skórzaną tapicerkę foteli, aluminiowe felgi i klimatyzację.