Uszczelniacz wału korbowego Fiat Uno 146 1.0 45 44 KM benzyna 06.1986 - 12.1993
Numer artykułu:
12010674B
Szczegóły
Strona zabudowy:
z przodu
Materiał:
ACM (poliakryl-kauczuk)
Rodzaj gwintu:
Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa:
z uszczelką wargową przeciwpyłową
Wysokość 1 [mm]:
7
dla numeru OE:
40004240
TECDOC-Nr silnika:
156 A2.048, 156 A2.100
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:
30
Warunki:
nowy
OEM Numer części
Jeśli część jest tymczasowo niedostępna, możesz zamienić ją na podane części:
Pierscień uszczelniający wału, wał korbowy KAMOKA 8707047 od strony czołowej
Szczegóły
Strona zabudowy:
od strony czołowej
dla numeru producenta:
8707047
Warunki:
nowy
OEM Numer części
Jeśli część jest tymczasowo niedostępna, możesz zamienić ją na podane części:
Numer artykułu:
81-35719-00
Szczegóły
Strona zabudowy:
od strony czołowej
TECDOC-Nr silnika:
156 A2.100
Strona zabudowy:
od strony czołowej
TECDOC-Nr silnika:
156 A2.048
Średnica wewnętrzna [mm]:
23
Materiał:
FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu:
Gwint prawoskrętny
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:
AB SL
Wysokość [mm]:
7
Średnica [mm]:
35
Warunki:
nowy
OEM Numer części
Jeśli część jest tymczasowo niedostępna, możesz zamienić ją na podane części:
Numer artykułu:
12011305B
Szczegóły
Strona zabudowy:
od strony czołowej, z przodu
Materiał:
FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu:
Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa:
z uszczelką wargową przeciwpyłową
Wysokość 1 [mm]:
7
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:
23
Warunki:
nowy
OEM Numer części
Jeśli część jest tymczasowo niedostępna, możesz zamienić ją na podane części:
Szczegóły
Średnica wewnętrzna [mm]:
23
Strona zabudowy:
od strony czołowej
Materiał:
FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu:
Gwint prawoskrętny
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:
A/BS
Ochrona przeciwpyłowa:
z uszczelką wargową przeciwpyłową
Wysokość [mm]:
7
Średnica [mm]:
35
Numer taryfy materiału:
8484200000
Warunki:
nowy
OEM Numer części
Jeśli część jest tymczasowo niedostępna, możesz zamienić ją na podane części:
Szczegóły
Średnica wewnętrzna [mm]:
74
Strona zabudowy:
Od strony skrzyni biegów
Materiał:
NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Numer silnika od:
6315750
Wysokość [mm]:
8
Średnica [mm]:
88
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:
74
Warunki:
nowy
OEM Numer części
Jeśli część jest tymczasowo niedostępna, możesz zamienić ją na podane części:
Szczegóły
Rok prod. do:
04/1992
TECDOC-Nr silnika:
156 A2.100
Średnica wewnętrzna [mm]:
23
Strona zabudowy:
od strony czołowej
Materiał:
NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Wysokość [mm]:
7
Średnica [mm]:
35
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:
23
Warunki:
nowy
OEM Numer części
Jeśli część jest tymczasowo niedostępna, możesz zamienić ją na podane części:
Szczegóły
Strona zabudowy:
od strony czołowej
TECDOC-Nr silnika:
156 A2.100, 156 A2.048
Średnica wewnętrzna [mm]:
23
Rodzaj gwintu:
Gwint prawoskrętny
Wysokość [mm]:
7
Średnica [mm]:
35
Warunki:
nowy
OEM Numer części
Jeśli część jest tymczasowo niedostępna, możesz zamienić ją na podane części:
Szczegóły
Średnica wewnętrzna [mm]:
74
Strona zabudowy:
Od strony skrzyni biegów
Materiał:
FPM (fluor-kauczuk)
Grubość [mm]:
8
Numer silnika od:
6315750
Ciężar [kg]:
0,01
Średnica [mm]:
88
Warunki:
nowy
OEM Numer części
Jeśli część jest tymczasowo niedostępna, możesz zamienić ją na podane części:
Numer artykułu:
12011310B
Szczegóły
Strona zabudowy:
Od strony skrzyni biegów
Materiał:
FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu:
Gwint lewoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa:
z uszczelką wargową przeciwpyłową
Wysokość 1 [mm]:
8
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:
70
Warunki:
nowy
OEM Numer części
Jeśli część jest tymczasowo niedostępna, możesz zamienić ją na podane części:
Szczegóły
Strona zabudowy:
od strony czołowej
TECDOC-Nr silnika:
156 A2.100, 156 A2.048
Materiał:
FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu:
Gwint prawoskrętny
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:
829S RD
Grubość [mm]:
7
Średnica [mm]:
35
Warunki:
nowy
OEM Numer części
Jeśli część jest tymczasowo niedostępna, możesz zamienić ją na podane części:
Szczegóły
Średnica wewnętrzna [mm]:
40
Wysokość [mm]:
10
Średnica [mm]:
60
Warunki:
nowy
Jeśli część jest tymczasowo niedostępna, możesz zamienić ją na podane części:
Numer artykułu:
12015268B
Szczegóły
Strona zabudowy:
Od strony skrzyni biegów
Materiał:
FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu:
Gwint lewoskrętny, Gwint zmienny
Ochrona przeciwpyłowa:
z uszczelką wargową przeciwpyłową
Wysokość 1 [mm]:
8
TECDOC-Nr silnika:
156 A2.048, 156 A2.100
Średnica [mm]:
88
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:
74
Warunki:
nowy
OEM Numer części
Jeśli część jest tymczasowo niedostępna, możesz zamienić ją na podane części:
Szczegóły
Średnica wewnętrzna [mm]:
70
Strona zabudowy:
Od strony skrzyni biegów
Materiał:
FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu:
Gwint lewoskrętny
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:
A/BS
Ochrona przeciwpyłowa:
z uszczelką wargową przeciwpyłową
Wysokość [mm]:
8
Średnica [mm]:
88
Numer taryfy materiału:
8484200000
Warunki:
nowy
OEM Numer części
Jeśli część jest tymczasowo niedostępna, możesz zamienić ją na podane części:
Numer artykułu:
81-35721-00
Szczegóły
Strona zabudowy:
Od strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika:
156 A2.100
Strona zabudowy:
Od strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika:
156 A2.048
Średnica wewnętrzna [mm]:
70
Materiał:
FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu:
Gwint lewoskrętny
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:
AB SL
Wysokość [mm]:
8
Średnica [mm]:
88
Warunki:
nowy
OEM Numer części
Jeśli część jest tymczasowo niedostępna, możesz zamienić ją na podane części:
Przegląd produkcji
Simering wału korbowego do FIAT Uno Hatchback (146_) 45 1.0 (146A.ED) nowy od 8 Producent części samochodowych z 13.48 PLN do 47.48 PLN
Simering wału korbowego do FIAT Uno Hatchback (146) 45 1.0 (146A.ED) od 1983
Więcej
Najlepsze części zamienne FIAT Uno Hatchback (146) 45 1.0 (146A.ED) od 1983
Więcej
Bardzo opłacalne
Niewiarygodnie niskie ceny i świetna obsługa na autoczescionline24.pl
Dostawa gratis
Darmowa wysyłka na terytorium Polski przy zakupach za kwotę ponad 350 PLN. Nie dotyczy towarów wielkogabarytowych, części wymiennych (podlegających kaucji zwrotnej) i opon.
Sposoby płatności
Akceptujemy PayPal i przelewy bankowe.
Duży wybór
Różnorodność ofert. Nasz asortyment zawiera obecnie ponad 2.500.000 części zamiennych.