Cześci Fiat Bravo 182
Cześci do Fiat Bravo 182
-
Typ 1.9 JTD 105Rok (od-do): 12.1998 - 10.2001
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 77Moc [KM] 105Pojemność cyllindra (cc) 1910Cylindry 4
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa olej napędowySposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ 1.6 16V (182.AB)Rok (od-do): 03.1996 - 10.2001
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 76Moc [KM] 103Pojemność cyllindra (cc) 1581Cylindry 4
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ 1.9 TD 100 S (182.AF)Rok (od-do): 03.1996 - 10.2001
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 74Moc [KM] 100Pojemność cyllindra (cc) 1910Cylindry 4
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa olej napędowySposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ 2.0 HGT 20V (182.AD)Rok (od-do): 10.1995 - 07.1998
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 108Moc [KM] 147Pojemność cyllindra (cc) 1998Cylindry 5
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ 1.8 GT (182.AC)Rok (od-do): 10.1995 - 10.2001
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 83Moc [KM] 113Pojemność cyllindra (cc) 1747Cylindry 4
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ 2.0 HGT 20V (182AQ)Rok (od-do): 07.1998 - 10.2001
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 113Moc [KM] 154Pojemność cyllindra (cc) 1998Cylindry 5
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ 1.9 TD 75 S (182.AF)Rok (od-do): 03.1996 - 10.2001
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 55Moc [KM] 75Pojemność cyllindra (cc) 1910Cylindry 4
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa olej napędowySposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
-
Typ 1.6 16V (182.AH)Rok (od-do): 10.1995 - 10.2001
-
Typ karoseriiTyp napędu
-
Moc [kW] 66Moc [KM] 90Pojemność cyllindra (cc) 1581Cylindry 4
-
Liczba zaworówTyp silnikaSkrzynia biegów ---
-
Rodzaj paliwa benzynaSposób zasilania silnika ...Układ hamulcowy ...
Autoczęści do innych modeli FIAT BRAVO:
Również dla następujących modeli Fiat:
Najczęściej wyszukiwane części zamienne dla Fiat Bravo 182
Fiat Bravo 182 katalog części
Najbardziej popularne rozmiary opon Fiat Bravo 182
Popularne towary dla FIAT BRAVO I (182)
Najpopularniejsze akcesoria do samochodu Fiat Bravo 182
Samochody FIAT Bravo I Hatchback (182): specyfikacje techniczne, wersje i poziomy wyposażenia
Samochody Fiat Bravo I 182 to kompaktowe 3-drzwiowe hatchbacki, produkowane od 1995 do 2001 roku. W ciągu pierwszych dwóch miesięcy sprzedaży sprzedano 220 000 egzemplarzy danych samochodów. W 1996 roku auto zdobyło tytuł „Europejskiego Samochodu Roku”. Na naszej stronie internetowej możesz zamówić części zamienne do hatchbacków Fiata Bravo I 182. Gwarantujemy doskonałą jakość każdej części, oferujemy przystępne ceny oraz profesjonalną obsługę.
Specyfikacje techniczne hatchbacków Fiata Bravo I 182
Hatchback posiadał długość 4026 mm, szerokość 1740 mm oraz wysokość 1420 mm. Prześwit auta wynosił 150 mm. Pojemność bagażnika wahała się między 280 a 1030 litrami. Kabina została skonstruowana do pomieszczenia kierowcy oraz czterech pasażerów.
Zarówno przednie, jak i tylne zawieszenie samochodu było niezależne. Gazowe kolumny amortyzatorów były dość sztywne, zapewniając stabilność samochodu oraz przyczyniając się do jego doskonałej sterowności. Samochód posiadał na swojej przedniej osi tarcze hamulcowe, a na tylnej – tarcze lub bębny hamulcowe. Nadwozie samochodu było w pełni ocynkowane. Dodatkowo zabezpieczone przed korozją zostały progi drzwiowe oraz podwozie.
Główne wersje
Na przełomie lat produkcji wypuszczono około 20 wersji hatchbacków Fiata Bravo I 182, większość z nich posiadała silnik benzynowy. Wszystkie wersje posiadały napęd na przednie koła.
Jedną z najpotężniejszych wersji była wersja Diesla 1.9 JTD MT. Jej turbodoładowany 4-cylindrowy silnik osiągał moc 105 KM oraz moment obrotowy rzędu 200 Nm. Był on osiągany przy średnich obrotach silnika wynoszących 1500 obr./min. Zapewniał on doskonałą dynamikę: auto przyspieszało do 100 km/h w ciągu zaledwie 10,4 sekundy. Jego maksymalna prędkość wynosiła 187 km/h. Samochód był jednocześnie dość wydajny paliwowo: w cyklu pozamiejskim spalał 4,4 litra paliwa, w cyklu łączonym – 5,4 litra, a w cyklu miejskim – 7,2 litra. Dopuszczalna ładowność hatchbacka wynosiła 510 kg. Wydajność silnika w dużej mierze zależała od jakości tankowanego paliwa.
Poziomy wyposażenia Fiata Bravo I 182
Hatckbacki Fiata Bravo I 182 dostępne były w różnorodnych poziomach wyposażenia, z których najbardziej popularne były S, SX, GT, HGT. Co więcej, samochody produkowane były także w seriach limitowanych: Anniversaire, Formula, Special Edition, Steel, Suite, Trofeo, Yellow i innych.
Poziom wyposażenia Trofeo podkreślał doskonałą wydajność samochodu. Hatchback w tym poziomie wyposażenia posiadał tylny spojler, szare 15-calowe aluminiowe felgi, automatyczną kontrolę klimatu, podgrzewane i elektrycznie sterowane lusterka boczne, światła przeciwmgielne, wielopłytowy odtwarzacz CD, system bezkluczykowego otwierania samochodu, dźwignię zmiany biegów oraz kierownicę obitą skórą. Fabrycznie zainstalowany system zapobiegający przed blokowaniem się kół podczas hamowania, przednie i boczne poduszki powietrzne zapewniały bezpieczeństwo podczas jazdy autem. Dużą uwagę zwrócono na wykończenie wnętrza: konsola środkowa była w kolorze srebrnym, a siedzenia zostały obite niebiesko-czarną skórą.