Wróć
Kraj
Wróć
Moje samochody
-
Części zamienne do Twojego samochodu

-
Informacje
Samochody AUDI A6 C6 Avant (4F5): specyfikacje techniczne, wersje i poziomy wyposażenia
Pojazdy Audi A6 C6 Avant (4F5) to pięciodrzwiowe kombi produkowane w Europie w latach 2005-2011. Były to pierwsze samochody wyposażone w silnik z bezpośrednim wtryskiem benzyny FSI. W 2005 roku model wygrał pierwsze miejsce w konkursie Światowy Samochód Roku. Tego samego roku jego sprzedaż przewyższyła sprzedaż konkurencyjnych modeli i stał się on bestsellerem wśród luksusowych aut w Europie. W naszym sklepie online możesz kupić części do Audi A6 C6 Avant (4F5). Pospiesz się, złóż zamówienie już teraz i zdobądź zniżkę na najpopularniejsze produkty: pióra wycieraczek, filtry kabinowe i oleju, tarcze hamulcowe oraz klocki hamulcowe.
Dane techniczne Audi A6 C6 Avant (4F5)
Długość kombi wynosiła 4933 mm, szerokość 1855 mm, a wysokość 1463 mm. Duże rozmiary sprawiły, że kabina była przestronna, a bagażnik pojemny – od 565 do 1660 l, a w samochodzie mogło wygodnie podróżować pięć osób. Prześwit był równy 118 mm. Po face liftingu długość auta zmniejszyła do 4927 mm.
Główne wersje
Przed przestylizowaniem w 2008 roku stworzono 35 wersji kombi A6 C6 Avant (4F5): 21 na benzynę, 14 z dieslem. Później zaprezentowano 19 kolejnych wersji poliftowych: 10 na benzynę i 9 z dieslem.
Jedną z najbardziej interesujących była wersja benzynowa 3.0 TFSI tiptronic quattro wyposażona w silnik z turbosprężarką i bezpośrednim wtryskiem. Moment obrotowy silnika sięgał 420 N⋅m, a maksymalna moc była równa 290 KM. Kombi przyspieszało do 100 km/h w 5,9 sekundy, a maksymalna prędkość była ograniczona przez systemy elektroniczne do 250 km/h. Jego ładowność wynosiła 630 kg. Dzięki użyciu innowacyjnych technologii zużycie paliwa zmniejszyło się do umiarkowanego poziomu: 13,2 l na 100 km w cyklu miejskim, 9,4 l w cyklu mieszanym oraz 7,1 l w cyklu pozamiejskim.
6-biegowa automatyczna skrzynia biegów zapewniała płynną zmianę biegów, a tryb manualny nadawał się do jazdy sportowej lub w terenie. Ulepszony napęd na wszystkie koła quattro rozkładał moment obrotowy pomiędzy przednią i tylną osią w proporcji 40/60, co pomogło wyeliminować brak zdolności do wchodzenia w zakręt oraz zapewniało bardziej wydajne osiągi na drodze.
Wersje wyposażeniowe A6 C6 Avant (4F5)
Ogółem samochody te były głównie produkowane w podstawowej wersji, która mogła być rozszerzona o opcje dodatkowe. Takie pakiety, jak Pro Line, Business Edition, Advance były także dostępne na rynkach niektórych krajów.
Jedną z najbardziej interesujących innowacji w samochodach tej generacji jest multimedialny interfejs z ekranem, który pozwala na regulowanie klimatyzacji, nawigacji, systemu nagłośnienia, ustawień zawieszenia i innych systemów elektronicznych.