Wróć
Kraj
Wróć
Moje samochody
-
Części zamienne do Twojego samochodu

-
Informacje
Samochody ALFA ROMEO 75 (162B): specyfikacje techniczne, wersje i poziomy wyposażenia
Alfa Romeo 75 162B to 5-osobowy sedan montowany na terenie Włoch w latach 1985 - 1992. Wypuszczenie tego modelu zostało zaplanowane tak, aby zbiegło się w czasie z 75. rocznicą istnienia firmy produkcyjnej, dlatego otrzymał on właśnie taką nazwę. Od lat 80-tych do końca lat 90-tych XX wieku samochody te były wykorzystywane przez włoską policję jako pojazdy służbowe. Na autoczescionline24.pl możesz zamówić części zamienne do Alfy Romeo 75 162B i trafić na świetną okazję. W naszym sklepie internetowym znajdziesz szeroką gamę niedrogich i wysokiej jakości klocków i tarcz hamulcowych, świec zapłonowych, filtrów oleju oraz innych części wykonanych przez niezawodnych producentów.
Dane techniczne: Alfa Romeo 75 162B
Długość sedana wynosiła 4331 mm, szerokość - 1631 mm, a wysokość - 1349 mm. Prześwit auta wynosił 120 mm. Sedan posiadał dość przestronny bagażnik o pojemności 498 litrów. Jego maksymalnie dopuszczalna ładowność wynosiła 425 kg.
Główne wersje
Na przełomie lat produkcyjnych wyprodukowano 16 wersji tego modelu. 14 z nich zostało wyposażonych w silniki benzynowe, a 2 - w silniki Diesla. Wersja 75 1.8 Turbo była pierwszym samochodem tej marki wyposażonym w turbodoładowany silnik. Samochody były montowane w latach 1986-1990. Były one sedanami z napędem na tylne koła wyposażonymi w manualną skrzynię biegów oraz 4-cylindrowy silnik benzynowy o mocy 155 KM i pojemności 1,779 litra. Obecność układu wielopunktowego wtrysku paliwa miała pozytywny wpływ na zużycie paliwa. Stąd w cyklu łączonym samochód spalał około 9,8 litra paliwa na 100 przejechanych kilometrów. Samochody 75 162B (1985-1992) były w stanie przyspieszać do 100 km/h w ciągu 7,6 sekundy, a ich maksymalna prędkość wynosiła 209 km/h.
Wersje wyposażeniowe 75 162B
W większości krajów samochody produkowano w 3 poziomach wyposażenia: standardowym, rozszerzonym i luksusowym. Na przykład na rynku Ameryki Północnej posiadały kolejno następujące nazwy: Milano Silver, Milano Gold i Milano Platinum. Najbogatszy poziom wyposażenia zawierał hydrauliczne wspomaganie kierownicy, elektrycznie sterowane lusterka i klimatyzację. Deska rozdzielcza samochodu posiadała wyświetlacz z zaawansowanym technologicznie komputerem diagnostycznym o nazwie Alfa Romeo Control. Umożliwiał on monitorowanie pracy silnika oraz innych układów i podzespołów pojazdu, a także ostrzegał kierowcę o możliwych usterkach. Elektryczna regulacja foteli oraz tempomat były dostępne opcjonalnie.