- katalog części
- Układ paliwowy auto
- Pompa paliwa auto w dobrej cenie
- Pompa paliwa JOHNS KSP5014-001
JOHNS KSP 50 14-001 Pompa paliwa elektryczny, z materiałem montażowym/ mocującym
Tryb pracy: | elektryczny |
Wydatek [l/h]: | 120 |
Ciśnienie [bar]: | 6,5 |
Strona zabudowy: | Przewód paliwowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: | z materiałem montażowym/ mocującym |
Warunki: | nowy |
-
Atrakcyjne ceny
Kupuj tam, gdzie są okazje! Oferujemy:
- duży wybór produktów motoryzacyjnych w atrakcyjnych cenach
- oferty specjalne
- bezpłatną dostawę na zamówienia powyżej pewnej kwoty
-
Szybka dostawa
Musisz pilnie naprawić swój samochód? Błyskawicznie zdobądź potrzebne części. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej polityce dostaw.
-
Łatwy zwrot lub wymiana
Możesz w łatwy sposób wymienić produkt na inny lub zwrócić go do naszego magazynu w ciągu standardowego okresu zwrotu i otrzymać z powrotem swoje pieniądze. Kliknij ten link, aby dowiedzieć się więcej o naszych zasadach i warunkach zwrotu i wymiany. Masz również możliwość przedłużenia standardowego terminu zwrotu z 14 do 100 dni dzięki opcji „Bezpieczne Zamówienie”.
-
Profesjonalna pomoc
Masz pytania na temat produktu lub zamówienia? Możesz znaleźć odpowiedzi tutaj lub skontaktować się z naszymi pracownikami obsługi klienta za pomocą dogodnego dla Ciebie kanału komunikacji.
Sprawdź numer OE
Produkty z kategorii Pompa paliwa JOHNS KSP 50 14-001 kompatybilne z następującymi popularnymi samochodami
Modele samochodów | Mercedes W124; Mercedes W201; Audi 80 B4; Mercedes W123; SL R129; Mercedes R107; Mercedes S124 (W124); Mercedes E Class W124; Mercedes W463; Mercedes W126; Audi 80 B3; W124 Coupe (C124); Audi Cabriolet 8g7 b4; Mercedes W460; Audi 80 B4 Avant; Coupe B3 (89; 8B); Mercedes S124; Ford Sierra Sedan; Audi 100 C3; W123 Coupe (C123) |
Silniki | 230 E Cat; 220 E; 200 E; 200; 300 E; 300 E 4-matic; 260 E 4-matic; 260 E; 230 E; E 2.3; E 2.0; E 1.8; S2 quattro; 1.6 E; 280 E; 300 SL-24; 300 SL; 500 SL; 450 SL; 380 SL; 350 SL; 280 SL; 230 TE; 220 TE; 260 TE FGST.; 300 TE 4-matic; 230 TE Cat; 200 TE; 200 T; E 220; E 200; 230 GE; 560 SE; SEL; 500 SE; SEL; 420 SE; SEL; 380 SE; SEL; 300 SE; SEL; 260 SE; 2.0 E; 2.0 E 16V quattro; 2.0 quattro; 2.0 E quattro; 2.0 E 16V; 1.8; 1.8 S; 230 CE; 220 CE; 300 CE; 230 CE Cat; 2.0 16V |
Moc silnika (KM) | 73-300 KM |
Moc (kilowaty) | 54-220 kW |
Rok produkcji | 1971-2000 |
Numer artykułu producenta | KSP 50 14-001 |
Numer(-y) części OE | 002 091 9701, 20919701 |
- Tryb pracy: elektryczny
- Napięcie [V]: 12
- Ciśnienie [bar]: 6,5
- Rodzaj paliwa: benzyna
- Średnica [mm]: 60
- Ciśnienie [psi]: 94,3
- Natężenie prądu do [A]: 12
- Długość całkowita [mm]: 178,5
- Warunki: nowy

- Tryb pracy: elektryczny
- Strona zabudowy: Przewód paliwowy
- Kształt dopasowania: Uniwersalny
- Warunki: nowy

- Tryb pracy: elektryczny
- Ciśnienie [bar]: 5
- Warunki: nowy
- Tryb pracy: elektryczny
- Ciśnienie [bar]: 6
- Strona zabudowy: Przewód paliwowy
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z elementami przyłączeniowymi
- Warunki: nowy
- Linia produktów: EXPERT KITS +
- Tryb pracy: elektryczny
- Ciśnienie [bar]: 6,5
- Ciężar [kg]: 1,02
- Średnica [mm]: 62
- Długość [mm]: 62
- Wysokość [mm]: 201
- Szerokość opakowania [cm]: 24,3
- Wysokość opakowania [cm]: 7,8
- Głębokość opakowania [cm]: 7,8
- Warunki: nowy

- Tryb pracy: elektryczny
- Ciśnienie robocze [bar]: 6,5
- Strona zabudowy: Przewód paliwowy
- Napięcie znamionowe [V]: 12
- Liczba zestyków: 2
- Sposób montażu: Połączenie śrubowe
- Warunki: nowy
- Tryb pracy: elektryczny
- Wydatek [l/h]: 120
- Ciśnienie robocze [bar]: 6
- Napięcie na wejściu [V]: 12
- Warunki: nowy

- Tryb pracy: elektryczny
- Wydatek [l/h]: 120
- Ciśnienie robocze [bar]: 6
- Napięcie na wejściu [V]: 12
- Warunki: nowy

- Tryb pracy: elektryczny
- Wydatek [l/h]: 120
- Ciśnienie robocze [bar]: 6
- Napięcie na wejściu [V]: 12
- Warunki: nowy

- Tryb pracy: elektryczny
- Ciśnienie [bar]: 6,5
- Rodzaj paliwa: benzyna
- Strona zabudowy: Przewód paliwowy
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z elementami przyłączeniowymi
- Średnica [mm]: 62
- Długość [mm]: 62
- Natężenie prądu do [A]: 12
- Wysokość [mm]: 201
- Dolot - Ø [mm]: 15
- Warunki: nowy

- informacja uzupełniająca: CLASSIC
- Tryb pracy: elektryczny
- Napięcie [V]: 12
- Ciśnienie [bar]: 6,5
- Dolot - Ø [mm]: 15
- Warunki: nowy
- Tryb pracy: elektryczny
- dla numeru OE: 002 091 9701
- Warunki: nowy
- Tryb pracy: elektryczny
- Wydatek [l/h]: 130
- Napięcie [V]: 12
- Ciśnienie robocze [bar]: 6,5
- Strona zabudowy: Przewód paliwowy
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z elementami przyłączeniowymi
- Ciężar [kg]: 1,1
- Liczba otworów wlotowych/wylotowych: 1/1
- Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE)
- Warunki: nowy
- Tryb pracy: elektryczny
- Wydatek [l/h]: 130
- Napięcie [V]: 12
- Ciśnienie robocze [bar]: 5
- Strona zabudowy: Przewód paliwowy
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z elementami przyłączeniowymi
- Ciężar [kg]: 1,16
- Średnica [mm]: 60
- Długość [mm]: 129, 204
- Liczba otworów wlotowych/wylotowych: 1/1
- średnica 1 [mm]: 10
- średnica 2 [mm]: 15
- Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE)
- Warunki: nowy
- informacja uzupełniająca: Original Spare Part
- Tryb pracy: elektryczny
- Ciśnienie [bar]: 6,50
- Rodzaj paliwa: benzyna
- Przestrzegaj informacji montażowych
- Warunki: nowy
- BOSCH: 0 580 464 125
- FEBI BILSTEIN: 29464
- JOHNS: 14C-5020
- MEAT & DORIA: 76077
- PIERBURG: 7.21659.72.0
- QUINTON HAZELL: QFP605
- VALEO: 347303
Odpowiemy na Państwa pytania dotyczące towaru! Rozpatrzymy wszystkie pytanie dotyczące naszych części zapasowych. Obsługa klienta autoczescionline24.pl
Podziel się swoją opinią i doświadczeniem z innymi użytkownikami
Nasi klienci przeglądali także
- Tryb pracy: elektryczny
- Ciśnienie [bar]: 4
- Liczba połączeń: 2
- Warunki: nowy
- Tryb pracy: elektryczny
- Wydatek [l/h]: 120
- Ciśnienie [bar]: 6,5
- Strona zabudowy: Przewód paliwowy
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z materiałem montażowym/ mocującym
- Warunki: nowy
- Tryb pracy: elektryczny
- Wydatek [l/h]: 100
- Ciśnienie [bar]: 4
- Strona zabudowy: w zbiorniku paliwa
- Warunki: nowy
- Tryb pracy: elektryczny
- Wydatek [l/h]: 100
- Ciśnienie [bar]: 0,76
- Strona zabudowy: w zbiorniku paliwa
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z materiałem montażowym/ mocującym
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z filtrem
- Warunki: nowy
- Tryb pracy: elektryczny
- Wydatek [l/h]: 120
- Ciśnienie [bar]: 3
- Strona zabudowy: w zbiorniku paliwa
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z materiałem montażowym/ mocującym
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z filtrem
- Warunki: nowy
- Tryb pracy: mechaniczne
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem
- Warunki: nowy

- Tryb pracy: elektryczny
- Ciśnienie [bar]: 1,5
- Rodzaj paliwa: olej napędowy
- Warunki: nowy
- Tryb pracy: elektryczny
- Napięcie [V]: 12
- Ciśnienie [bar]: 6
- Liczba połączeń: 1
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z materiałem montażowym/ mocującym
- Średnica [mm]: 50
- Ciśnienie [psi]: 87
- Natężenie prądu do [A]: 10
- Długość całkowita [mm]: 124,7
- Warunki: nowy
- Tryb pracy: elektryczny
- Napięcie [V]: 12
- Ciśnienie [bar]: 3,5
- Liczba połączeń: 1
- Średnica [mm]: 91,5
- Ciśnienie [psi]: 50,8
- Natężenie prądu do [A]: 7
- Długość całkowita [mm]: 121
- Warunki: nowy
- Tryb pracy: elektryczny
- Strona zabudowy: Przewód paliwowy
- Warunki: nowy

JOHNS KSP 50 14-001 Pompa paliwa elektryczny, z materiałem montażowym/ mocującym Ciśnienie [bar]: 6,5bar do Twojego samochodu