SACHS PERFORMANCE Zestaw sprzęgła do Top marki samochodowe
Volkswagen
AUDI
FORD
SKODA
NISSAN
SEAT
JEEP
CHRYSLER
DODGE
Kompletne sprzęgło SACHS PERFORMANCE: Bestsellery od Online katalog
Informacja o towar
Średnica [mm]:
240
Liczba zębów:
23
Linia produktów:
Performance
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:
z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła
Profil piasty:
21,8 x 24,2 - 23
Sprzęgło:
dla pojazdów ze sprzęgłem jednotarczowym
Sposób montażu:
niemontowane wcześniej
max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]:
530
Rodzaj sprzęgła:
tarcza sprzęgła ze sprężyn. skrętnym z organ. okładzinami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:
z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła
Profil piasty:
21,8 x 24,2 - 23
Sprzęgło:
dla pojazdów ze sprzęgłem jednotarczowym
Sposób montażu:
niemontowane wcześniej
max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]:
600
Rodzaj sprzęgła:
tarcza sprzęgła ze sprężyn. skrętnym z okładziną spiekaną
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:
z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła
Profil piasty:
21,8 x 24,2 - 23
Sprzęgło:
dla pojazdów ze sprzęgłem jednotarczowym
Sposób montażu:
niemontowane wcześniej
max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]:
600
Rodzaj sprzęgła:
tarcza sprzęgła ze sprężyn. skrętnym z okładziną spiekaną
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:
z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła
Profil piasty:
21,8 x 24,2 - 23
Sprzęgło:
dla pojazdów ze sprzęgłem jednotarczowym
Sposób montażu:
niemontowane wcześniej
max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]:
530
Rodzaj sprzęgła:
tarcza sprzęgła ze sprężyn. skrętnym z organ. okładzinami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:
z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła
Profil piasty:
21,8 x 24,2 - 23
Sprzęgło:
dla pojazdów ze sprzęgłem jednotarczowym
Sposób montażu:
niemontowane wcześniej
max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]:
530
Rodzaj sprzęgła:
tarcza sprzęgła ze sprężyn. skrętnym z organ. okładzinami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:
z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła
Profil piasty:
21,8 x 24,2 - 23
Sprzęgło:
dla pojazdów ze sprzęgłem jednotarczowym
Sposób montażu:
niemontowane wcześniej
max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]:
530
Rodzaj sprzęgła:
tarcza sprzęgła ze sprężyn. skrętnym z organ. okładzinami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:
z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła
Profil piasty:
23,3 x 26,3 - 23
Sprzęgło:
dla pojazdów ze sprzęgłem jednotarczowym
Sposób montażu:
niemontowane wcześniej
max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]:
530
Rodzaj sprzęgła:
tarcza sprzęgła ze sprężyn. skrętnym z organ. okładzinami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:
z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła
Profil piasty:
21,8 x 24,2 - 23
Sprzęgło:
dla pojazdów ze sprzęgłem jednotarczowym
Sposób montażu:
niemontowane wcześniej
max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]:
530
Rodzaj sprzęgła:
tarcza sprzęgła ze sprężyn. skrętnym z organ. okładzinami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:
z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła
Profil piasty:
21,8 x 24,2 - 23
Sprzęgło:
dla pojazdów ze sprzęgłem jednotarczowym
Sposób montażu:
niemontowane wcześniej
max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]:
600
Rodzaj sprzęgła:
tarcza sprzęgła ze sprężyn. skrętnym z okładziną spiekaną
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:
z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła
Profil piasty:
21,8 x 24,2 - 23
Sprzęgło:
dla pojazdów ze sprzęgłem jednotarczowym
Sposób montażu:
niemontowane wcześniej
max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]:
530
Rodzaj sprzęgła:
tarcza sprzęgła ze sprężyn. skrętnym z organ. okładzinami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:
z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła
Profil piasty:
21,8 x 24,2 - 23
Sposób montażu:
niemontowane wcześniej
max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]:
530
Rodzaj sprzęgła:
tarcza sprzęgła ze sprężyn. skrętnym z organ. okładzinami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:
z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła
Profil piasty:
21,8 x 24,2 - 23
Sposób montażu:
niemontowane wcześniej
max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]:
600
Rodzaj sprzęgła:
tarcza sprzęgła ze sprężyn. skrętnym z okładziną spiekaną
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:
z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła
Profil piasty:
21,8 x 24,2 - 23
Sprzęgło:
dla pojazdów ze sprzęgłem jednotarczowym
max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]:
530
Rodzaj sprzęgła:
tarcza sprzęgła ze sprężyn. skrętnym z organ. okładzinami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:
z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła
Profil piasty:
21,8 x 24,2 - 23
Sposób montażu:
niemontowane wcześniej
max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]:
600
Rodzaj sprzęgła:
tarcza sprzęgła ze sprężyn. skrętnym z okładziną spiekaną
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:
z dociskiem sprzęgła, z jednomasowym kołem zamachowym, ze śrubami płyty dociskowej, do użytku w sportach motorowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
bez łożyska oporowego, z tarczą sprzęgła
Profil piasty:
21,8 x 24,2 - 23
Sposób montażu:
niemontowane wcześniej
max. przenoszony moment obrotowy silnika [Nm]:
530
Rodzaj sprzęgła:
tarcza sprzęgła ze sprężyn. skrętnym z organ. okładzinami