Nr artykułu: V10-1109 Producenci: VAICO
V10-1109 VAICO Łożyskowanie silnika
Łożyskowanie silnika - VAICO (V10-1109 kupić niedrogo online
VAICO Łożyskowanie silnika
Szczegóły
informacja uzupełniająca: Oryginalna jakożż VAICO
Strona zabudowy:

W zależności od strony zawieszenia silnika, może ono być:

  1. Prawe
  2. Lewe
z przodu, z obu stron
Rodzaj łożyskowania:

W zależności od rodzaju montowania, istnieją dwa rodzaje zawieszenia silnika:

  1. Zawieszenie silnika przy pomocy metalowo-gumowego wspornika. Wspornik metalowo-gumowy jest bardzo powszechny i dostępny w rozsądnej cenie. Składa się z 2 blach metalowych z gumowej podkładki, która znajduje się pomiędzy nimi. Sprężyny oraz zderzaki mogą być przystawione do podkładki. Sprężyny zwiększają jego twardość, podczas gdy zderzaki są przeznaczone do celów amortyzacyjnych. Takie zawieszenia silnika są zwykle instalowane w sportowych samochodach. W zależności od konstrukcji obudowy, istnieją dwa rodzaje wsporników metalowo-gumowych:
    • demontowalne;
    • niedemontowalne
  2. Zawieszenie silnika z mocowaniem hydraulicznym. Mocowanie hydrauliczne składa się z 2 zbiorników napełnionych glikolem propylenowym (czynnik przeciwko zamarzaniu) lub specjalnym płynem hydraulicznym. Ruchoma membrana jest wykonana w celu tłumienia drgań podczas jazdy na sucho lub jazdy przy małej prędkości i jest ulokowana pomiędzy zbiornikami. Hydrauliczny płyn chroniący przed zamarzaniem zaczyna działać, gdy prędkość wzrasta lub gdy nawierzchnia drogi jest złej jakości. Wpływa on wtedy do tych zbiorników pod wpływem zmieniającego się ciśnienia i zapewnienia całkowite pochłanianie drgań. Mocowanie hydrauliczne zmniejszają oscylacje zarówno przy niskich, jak i przy wysokich prędkościach. W zależności od rodzaju sterowania, istnieją dwa rodzaje mocowań hydraulicznych:
    • sterowane mechanicznie. Są one w stanie zmniejszyć oscylacje jednego rodzaju (na przykład podczas jazdy na sucho lub jazdy przy wysokich prędkościach). Są one dostosowane w zależności od rodzaju samochodu;
    • sterowane elektronicznie. Są one w stanie zmienić właściwości odnośnie jej twardości, dzięki czemu mogą one zmniejszyć każde rodzaje oscylacji.
Łożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg]: 0,185
Szerokość opakowania [cm]: 8,3
Wysokość opakowania [cm]: 9
Głębokość opakowania [cm]: 14,8
Warunki: nowy
-28%
17,45 PLN
24,24 PLN**
zawiera 23% VAT, nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
Pasujące samochody
AUDI
Volkswagen
Odpowiedniki TecDoc
  • AUTOMEGA: 101990415893
  • CORTECO: 21652987
  • FEBI BILSTEIN: 07180
  • FLENNOR: FL0920-J
  • FORTUNE LINE: FZ9308
  • JP GROUP: 1117906300
  • LEMFÖRDER: 10134, 10134 02
  • MAPCO: 33830
  • METZGER: 52053608
  • MEYLE: 100 199 0022
  • OPTIMAL: F8-1031
  • ORIGINAL IMPERIUM: 30719
  • QUINTON HAZELL: EM2441
  • RUVILLE: 985422
  • SWAG: 30 75 0003
  • TOPRAN: 104 289
  • TRUCKTEC AUTOMOTIVE: 07.23.011

VAICO V10-1109