RIDEX 4G0613 Alternator 14V, 90A, B+(M8),D+(M5),W, nie zawiera pompy próżniowej
Numer artykułu: 4G0613
Producent: RIDEX
Numery użytkowe: RIDEX 4G0613
Szczegóły
Prąd ładowania alternatora [A]:
90
Koła pasowe:
bez koła pasowego
Napięcie [V]:
14
Napięcie znamionowe [V]:
14
Wykonanie sieci pokładowej:
dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów:
zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora:
nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania:
Pojedyncza dźwignia obrotowa
Zacisk:
B+(M8),D+(M5),W
Średnica otworu 1 [mm]:
10
Liczba otworów do mocowania:
2
Liczba otworów gwintowanych
0
Warunki:
nowy
Więcej +
Atrakcyjne ceny
Kupuj tam, gdzie są okazje! Oferujemy:
duży wybór produktów motoryzacyjnych w atrakcyjnych cenach
oferty specjalne
bezpłatną dostawę na zamówienia powyżej pewnej kwoty
Szybka dostawa
Musisz pilnie naprawić swój samochód? Błyskawicznie zdobądź potrzebne części. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej polityce dostaw.
Łatwy zwrot lub wymiana
Możesz w łatwy sposób wymienić produkt na inny lub zwrócić go do naszego magazynu w ciągu standardowego okresu zwrotu i otrzymać z powrotem swoje pieniądze. Kliknij ten link, aby dowiedzieć się więcej o naszych zasadach i warunkach zwrotu i wymiany. Masz również możliwość przedłużenia standardowego terminu zwrotu z 14 do 100 dni dzięki opcji „Bezpieczne Zamówienie”.
Profesjonalna pomoc
Masz pytania na temat produktu lub zamówienia? Możesz znaleźć odpowiedzi tutaj lub skontaktować się z naszymi pracownikami obsługi klienta za pomocą dogodnego dla Ciebie kanału komunikacji.
Produkty z kategorii Alternator RIDEX 4G0613 kompatybilne z następującymi popularnymi samochodami
Modele samochodów
Mercedes W124; Mercedes W202; Mercedes W210; Mercedes Sprinter W903 Van; CLK C208; Mercedes S124 (W124); Mercedes E Class W124; Mercedes W463; Mercedes W140; Mercedes Sprinter 3t; Mercedes S202; Mercedes Sprinter 2t; Mercedes S124; Mercedes A208; Sprinter 3-T Burtowy Ciężarówka/Podwozie (W903); Mercedes Sprinter 2t Bus; Mercedes Sprinter 906 Burtowy Ciężarówka; Sprinter 4-T Van (W904); Mercedes T1 Van 602; Korando II SUV
Silniki
300 Turbo-D; 300 Turbo-D 4-matic; C 200 Kompressor; C 200 D; C 250 Turbo-D; C 230 Kompressor; C 250 D; C 220 D; E 300 D; E 250 D; E 220 D; 312 D 2.9 4x4; 312 D 2.9; 310 D 2.9; 308 D 2.3; CLK 200 Kompressor; CLK 230 Kompressor; 300 T Turbo-D; 300 T Turbo-D 4-matic; E 300 Turbo-D; E 300 Turbo-D 4-matic; 350 Turbo GD; 300 SE; SEL/S320; S 350 Turbo-D; 310 D 4x4; 308 D; C 200 T Kompressor; C 220 T D; C 230 T Kompressor; C 250 T Turbo-D; 212 D; 208 D; 210 D; E 300 T Turbo-D 4-matic; E 300 T Turbo-D; E 250 TD; E 300 TD; 412 D 4x4; 412 D; 410 D 4x4; 410 D; 408 D; 310 2.3; 2.3 D; 2.9 D; 210 D 2.8; 208 D 2.3; 210 2.3; 210 D 2.9; 2.9 D 4x4
Odpowiemy na Państwa pytania dotyczące towaru! Rozpatrzymy wszystkie pytanie dotyczące naszych części zapasowych. Obsługa klienta autoczescionline24.pl
Formularz kontaktowy
RIDEX 4G0613: Oceny i opinie o produktach
Podziel się swoją opinią i doświadczeniem z innymi użytkownikami
Nasi klienci przeglądali także
Informacja o towar
Prąd ładowania alternatora [A]:
140
Koła pasowe:
z kołem pasowym wolnobieżnym
Napięcie [V]:
14
Napięcie znamionowe [V]:
14
Ø koła pasowego [mm]:
55
Liczba żeber:
5
Liczba rowków:
6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:
ze zintegrowanym regulatorem
Wykonanie sieci pokładowej:
dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów:
zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora:
nie zawiera pompy próżniowej
Złącze / klema:
bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
Rodzaj mocowania:
Pojedyncza dźwignia obrotowa
Zacisk:
B+(M8), F, L
Średnica otworu 1 [mm]:
12,2
Liczba otworów do mocowania:
2
Liczba otworów gwintowanych
0
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]:
52,5