RIDEX 4G0210 Alternator 14V, 80A, B+ (M6), FR SIG A, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 48 [mm], ze zintegrowanym regulatorem
Prąd ładowania alternatora [A]: | 80 |
Koła pasowe: | z kołem pasowym |
Napięcie [V]: | 14 |
Napięcie znamionowe [V]: | 14 |
Ø koła pasowego [mm]: | 48 |
Liczba rowków: | 6 |
ID wykonania wtyczki: | FR SIG A |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: | ze zintegrowanym regulatorem |
Wykonanie sieci pokładowej: | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
Kierunek obrotów: | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Rodzaj alternatora: | nie zawiera pompy próżniowej |
Złącze / klema: | bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej |
Rodzaj mocowania: | Mocowanie 4-punktowe, Podwójna dźwignia obrotowa |
Zacisk: | B+ (M6) |
Średnica otworu 1 [mm]: | 8 |
Liczba otworów do mocowania: | 4 |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Wymiar gwintu: | M8 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: | 33,3 |
Warunki: | nowy |
-
Atrakcyjne ceny
Kupuj tam, gdzie są okazje! Oferujemy:
- duży wybór produktów motoryzacyjnych w atrakcyjnych cenach
- oferty specjalne
- bezpłatną dostawę na zamówienia powyżej pewnej kwoty
-
Szybka dostawa
Musisz pilnie naprawić swój samochód? Błyskawicznie zdobądź potrzebne części. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej polityce dostaw.
-
Łatwy zwrot lub wymiana
Możesz w łatwy sposób wymienić produkt na inny lub zwrócić go do naszego magazynu w ciągu standardowego okresu zwrotu i otrzymać z powrotem swoje pieniądze. Kliknij ten link, aby dowiedzieć się więcej o naszych zasadach i warunkach zwrotu i wymiany. Masz również możliwość przedłużenia standardowego terminu zwrotu z 14 do 100 dni dzięki opcji „Bezpieczne Zamówienie”.
-
Profesjonalna pomoc
Masz pytania na temat produktu lub zamówienia? Możesz znaleźć odpowiedzi tutaj lub skontaktować się z naszymi pracownikami obsługi klienta za pomocą dogodnego dla Ciebie kanału komunikacji.
Sprawdź numer OE
Produkty z kategorii Alternator RIDEX 4G0210 kompatybilne z następującymi popularnymi samochodami
Modele samochodów | Ford Focus Mk1; Ford Focus dnw; Ford Focus mk1 Sedan; Focus Mk1 Van / Kombi (DNW) |
Silniki | 1.8 16V BiFuel; 1.8 DI / TDDi; 1.8 Turbo DI / TDDi; 2.0 16V; 1.8 16V; 1.8 BiFuel; 1.8 |
Moc silnika (KM) | 75-131 KM |
Moc (kilowaty) | 55-96 kW |
Rok produkcji | 1998-2005 |
Numer artykułu producenta | 4G0210 |
Numer(-y) części OE | 1031496, 1064384, 1070804, 1073089, 1097304 |
- FORD — 1031496
- FORD — 1064384
- FORD — 1070804
- FORD — 1073089
- FORD — 1097304
- FORD — 1126052
- FORD — 1127000
- FORD — 1136328
- FORD — 1144181
- FORD — 1201206
- FORD — 1215770
- FORD — 1301496
- FORD — 1406099
- FORD — 98AB-10300-DA
- FORD — 98AB-10300-DB
- FORD — 98AB-10300-DC
- FORD — 98AB-10300-DD
- FORD — 98AB-10300-DE
- FORD — 98AB-10300-DF
- FORD — 98AB-10300-DG
- FORD — 98AB10300DH
- FORD — 98AB-10300-DJ
- AD KÜHNER: 301483RI
- AS-PL: A4028
- ATL Autotechnik: L 44 670
- BOM-Prestolite: 20110358, 20110358
- BORG & BECK: BBA2063
- BorgWarner (3K): 595.527.080, 595527080
- BOSCH: 0 986 044 671, 986044671
- BV PSH: 595.527.080.050
- CASCO: CAL30161GS, CAL30161AS
- CEVAM: 4010
- DA SILVA: 011594
- DELCO REMY: DRA0247
- DENSO: 102211-8631, 1022118631
- DRI: 219.149.802, 219149802
- EAI: 56730
- EDR: DRA3649, 933649
- ELSTOCK: 27-3789, 273789
- ERA: 210196
- EUROTEC: 12044670
- FARCOM: 111297
- FEBI BILSTEIN: 101535
- FRIESEN: 9090076
- HC-Cargo: 112143
- HC-PARTS: CA1483IR
- HELLA: 8EL 012 428-621, 8EL 737 711-001
- HERTH+BUSS ELPARTS: 32044671
- HOLGER CRISTIANSEN: CA1483IR
- JP GROUP: 1590103700
- LUCAS: LRB00358
- LUCAS ELECTRICAL: LRA03068, LRB00358
- MAGNETI MARELLI: 63321678, 063377409010
- MAPCO: 13618
- NK: 4844671
- NPS: DAN507
- QUINTON HAZELL: 9090076
- REMY: DRA0247
- SANDO: 2030161
- UNIPOINT: F042A07013, F042A07013
- VALEO: 200046
- VEMO: V25-13-44670
- WAI: 21358N
Odpowiemy na Państwa pytania dotyczące towaru! Rozpatrzymy wszystkie pytanie dotyczące naszych części zapasowych. Obsługa klienta autoczescionline24.pl
Podziel się swoją opinią i doświadczeniem z innymi użytkownikami
Nasi klienci przeglądali także
RIDEX 4G0210 Alternator 14V, 80A, B+ (M6), FR SIG A, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 48 [mm], ze zintegrowanym regulatorem do Twojego samochodu