z mocowaniem pierścieni tłokowych, bez kanału chłodzącego
Wysokość płomienia [mm]:
6
Rodzaj wykonania korbowodu:
Korbowód trapezowy
Numer seryjny:
82 L 210
Numer komponentu:
1. R 1.2 IF N, 2. NM 1.5, 3. DSF 2 Cr, 3. DSF 2 N
Luz tłokowy [mm]:
0,045
Warunki:
nowy
Więcej +
Atrakcyjne ceny
Kupuj tam, gdzie są okazje! Oferujemy:
duży wybór produktów motoryzacyjnych w atrakcyjnych cenach
oferty specjalne
bezpłatną dostawę na zamówienia powyżej pewnej kwoty
Szybka dostawa
Musisz pilnie naprawić swój samochód? Błyskawicznie zdobądź potrzebne części. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej polityce dostaw.
Łatwy zwrot lub wymiana
Możesz w łatwy sposób wymienić produkt na inny lub zwrócić go do naszego magazynu w ciągu standardowego okresu zwrotu i otrzymać z powrotem swoje pieniądze. Kliknij ten link, aby dowiedzieć się więcej o naszych zasadach i warunkach zwrotu i wymiany. Masz również możliwość przedłużenia standardowego terminu zwrotu z 14 do 100 dni dzięki opcji „Bezpieczne Zamówienie”.
Profesjonalna pomoc
Masz pytania na temat produktu lub zamówienia? Możesz znaleźć odpowiedzi tutaj lub skontaktować się z naszymi pracownikami obsługi klienta za pomocą dogodnego dla Ciebie kanału komunikacji.
Zapytania i opinie dotyczące Tłok 028 PI 00119 001?
Odpowiemy na Państwa pytania dotyczące towaru! Rozpatrzymy wszystkie pytanie dotyczące naszych części zapasowych. Obsługa klienta autoczescionline24.pl
Formularz kontaktowy
MAHLE 028PI00119001: Oceny i opinie o produktach
Podziel się swoją opinią i doświadczeniem z innymi użytkownikami
Nasi klienci przeglądali także
Informacja o towar
Średnica cylindra [mm]:
77,0
Długość [mm]:
51,2
Wielkość kompresji [mm]:
28,50
Długość trzpienia [mm]:
48
Średnica sworznia [mm]:
20
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:
3,50
Średnica wyżłobienia [mm]:
34,70
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]:
3,30
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm]:
3,40
obrobiony mechanicznie:
z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Powierzchnia:
utwardzany przez utlenianie anodowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
bez kanału chłodzącego