- katalog części
- Elektryka auto
- Alternator auto w dobrej cenie
- Alternator JP GROUP 1390100200
JP GROUP 1390100200 Alternator 12V, 55A, Ø 53 [mm]
Prąd ładowania alternatora [A]: | 55 |
Napięcie [V]: | 12 |
Ø koła pasowego [mm]: | 53 |
Liczba żeber: | 6 |
Warunki: | nowy |
-
Atrakcyjne ceny
Kupuj tam, gdzie są okazje! Oferujemy:
- duży wybór produktów motoryzacyjnych w atrakcyjnych cenach
- oferty specjalne
- bezpłatną dostawę na zamówienia powyżej pewnej kwoty
-
Szybka dostawa
Musisz pilnie naprawić swój samochód? Błyskawicznie zdobądź potrzebne części. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej polityce dostaw.
-
Łatwy zwrot lub wymiana
Możesz w łatwy sposób wymienić produkt na inny lub zwrócić go do naszego magazynu w ciągu standardowego okresu zwrotu i otrzymać z powrotem swoje pieniądze. Kliknij ten link, aby dowiedzieć się więcej o naszych zasadach i warunkach zwrotu i wymiany. Masz również możliwość przedłużenia standardowego terminu zwrotu z 14 do 100 dni dzięki opcji „Bezpieczne Zamówienie”.
-
Profesjonalna pomoc
Masz pytania na temat produktu lub zamówienia? Możesz znaleźć odpowiedzi tutaj lub skontaktować się z naszymi pracownikami obsługi klienta za pomocą dogodnego dla Ciebie kanału komunikacji.
Sprawdź numer OE
Produkty z kategorii Alternator JP GROUP 1390100200 kompatybilne z następującymi popularnymi samochodami
Modele samochodów | Mercedes W124; Mercedes W201; Mercedes S124 (W124); Mercedes E Class W124; W124 Coupe (C124); Mercedes S124; Mercedes T1 Van 602; Mercedes T1 Bus; Mercedes T1 Burtowy Ciężarówka 602; T1/TN Burtowy Ciężarówka/Podwozie; Mercedes T2/LN1 Van; Mercedes T2 ln1; Mercedes T1 601; Mercedes T1 602; Mercedes T1 Burtowy Ciężarówka 601; T1/TN Van / Kombi; Mercedes T2 LN1 Wywrotka |
Silniki | 230 E Cat; 200; 300 Turbo-D; 300 D; 250 Turbo-D; 250 D; 200 D; 300 E; 230 E; 200 E; E 2.0; E 2.5-16 Evolution II; Turbo-D 2.5; D 2.5; D 2.0; E 2.5-16; E 2.5-16 Evolution; E 2.3; 2.0; 250 TD Turbo; 230 TE; 260 TE FGST.; 250 T D; 200 T D; 230 TE Cat; 200 TE; 200 T; E 200 D; 230 CE; 300 CE; E 250 Turbo D; 310 2.3; 308 D 2.3; 310 D 2.9; 210 D 2.8; 208 D 2.3; 210 2.3; 410; 410 D; 408 D; 510; 508 D; 210 D 2.9 |
Moc silnika (KM) | 72-235 KM |
Moc (kilowaty) | 53-173 kW |
Rok produkcji | 1982-1996 |
Numer artykułu producenta | 1390100200 |
Numer(-y) części OE | 0071545102, 0071545202, 007154520280, 0081548902, 00815489021 |
- Linia produktów: REMANUFACTURED PREMIUM
- Prąd ładowania alternatora [A]: 55
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 6
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
- Pozycja / stopień: L 60
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ / B+ / D+
- Ciężar [kg]: 5,11
- Warunki: Zregenerowana
- Prąd ładowania alternatora [A]: 55
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Długość [mm]: 171
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 92
- Warunki: Zregenerowana
- Prąd ładowania alternatora [A]: 55
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 6
- Pozycja / stopień: li 60
- niewymagany zwrot starej części
- Warunki: nowy
- Prąd ładowania alternatora [A]: 55
- Napięcie [V]: 14
- Warunki: Zregenerowana

- Prąd ładowania alternatora [A]: 55
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- niewymagany zwrot starej części
- Nowa część bez depozytu
- Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
- Warunki: nowy
- Prąd ładowania alternatora [A]: 55
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba żeber: 6
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(9,8),D+
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Liczba otworów gwintowanych 0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 92
- Warunki: nowy

- Prąd ładowania alternatora [A]: 55
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 64
- Liczba żeber: 6
- Pozycja / stopień: li 60
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- Warunki: Zregenerowana
- Prąd ładowania alternatora [A]: 55
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 6
- Pozycja / stopień: li 60
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- Warunki: Zregenerowana
- Prąd ładowania alternatora [A]: 55
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 64
- Liczba żeber: 6
- Pozycja / stopień: li 60
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- Warunki: Zregenerowana
- Prąd ładowania alternatora [A]: 55
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]: 12
- Jakość: STANDARD LINE
- Nowa część bez depozytu
- Warunki: nowy
- Prąd ładowania alternatora [A]: 55
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba żeber: 6
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(9,8),D+
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Liczba otworów gwintowanych 0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 92
- Warunki: nowy

- Prąd ładowania alternatora [A]: 55
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba żeber: 6
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(9,8),D+
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Liczba otworów gwintowanych 0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 92
- Warunki: Zregenerowana
- AUTOELECTRO: AEA7120
- BOSCH: 0986033740
- CEVAM: C4281
- DRI: 225104552
- ELSTOCK: 280932
- EUROTEC: 12034050EU
- FRIESEN: 9033740
- HELLA: 8EL737021001
- HOLGER CRISTIANSEN: CA1072IR
- JP GROUP: 880071545102
- LUCAS ELECTRICAL: LRA00720
- RE-EX: AL4187
- VALEO: 436120
Odpowiemy na Państwa pytania dotyczące towaru! Rozpatrzymy wszystkie pytanie dotyczące naszych części zapasowych. Obsługa klienta autoczescionline24.pl
Podziel się swoją opinią i doświadczeniem z innymi użytkownikami
Nasi klienci przeglądali także
- informacja uzupełniająca: QH
- Prąd ładowania alternatora [A]: 125
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 49
- Liczba żeber: 6
- Warunki: nowy

- informacja uzupełniająca: QH
- Prąd ładowania alternatora [A]: 110
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 60
- Liczba żeber: 6
- Warunki: nowy

- Prąd ładowania alternatora [A]: 70
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 60
- Liczba żeber: 6
- ID wykonania wtyczki: 0021
- Zacisk: L-W PLUG 21, M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Ciężar netto [kg]: 6,7
- Warunki: nowy
- Prąd ładowania alternatora [A]: 115
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 50
- Liczba żeber: 6
- ID wykonania wtyczki: 0230
- Zacisk: M8 B+ M5 D+
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Ciężar netto [kg]: 7,3
- Warunki: nowy
- informacja uzupełniająca: QH
- Prąd ładowania alternatora [A]: 115
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 50
- Liczba żeber: 6
- Warunki: nowy

- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]: 28
- Ø koła pasowego [mm]: 62
- Liczba rowków: 8
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Warunki: nowy

- Prąd ładowania alternatora [A]: 95
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: PL72
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Zacisk: B+(M8),L,DFM
- Długość [mm]: 177
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Warunki: Zregenerowana
- Prąd ładowania alternatora [A]: 180
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 51
- Liczba rowków: 7
- ID wykonania wtyczki: 86
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie bezpośrednie
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Zacisk: B+(M8)
- Długość [mm]: 193
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 31
- Warunki: Zregenerowana
- Prąd ładowania alternatora [A]: 185
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 49
- Liczba rowków: 7
- ID wykonania wtyczki: PL124
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Zacisk: B+(M8),COM
- Długość [mm]: 198
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 33
- Warunki: Zregenerowana
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba rowków: 7
- ID wykonania wtyczki: PL61
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Zacisk: B+(M8),L,DFM
- Długość [mm]: 185
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 41
- Warunki: Zregenerowana

JP GROUP 1390100200 Alternator 12V, 55A, Ø 53 [mm] Liczba żeber: 6 do Twojego samochodu