- katalog części
- Elektryka auto
- Alternator auto w dobrej cenie
- Alternator BOSCH 0124315016
BOSCH 0 124 315 016 Alternator do TOYOTA COROLLA 14V, 80A, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 55 [mm]
Prąd ładowania alternatora [A]: | 80 |
Koła pasowe: | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
Napięcie [V]: | 14 |
Ø koła pasowego [mm]: | 55 |
Liczba rowków: | 6 |
Kierunek obrotów: | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Rodzaj alternatora: | nie zawiera pompy próżniowej |
Rodzaj mocowania: | Podwójna dźwignia obrotowa |
zalecane rozszerzenie naprawy: | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
Długość [mm]: | 173 |
Warunki: | nowy |
- 1 x Regulator napięcia (Numer artykułu: F 00M 145 873)
- 1 x Koło pasowe, alternator (Numer artykułu: F 00M 991 323)
- 1 x Prostownik, alternator (Numer artykułu: F 00M 123 323)
- 1 x Łożysko główne, alternator (Numer artykułu: F 00M 990 411)
- 1 x Łożysko pierscienia slizgowego, alternator (Numer artykułu: F 00M 990 405)
- 1 x Stojan, alternator (Numer artykułu: F 00M 120 111)
- 1 x Wirnik, alternator (Numer artykułu: F 00M 121 620)
- 2 x Pokrywa zabezpieczająca, alternator (Numer artykułu: F 00M 146 634)
-
Atrakcyjne ceny
Kupuj tam, gdzie są okazje! Oferujemy:
- duży wybór produktów motoryzacyjnych w atrakcyjnych cenach
- oferty specjalne
- bezpłatną dostawę na zamówienia powyżej pewnej kwoty
-
Szybka dostawa
Musisz pilnie naprawić swój samochód? Błyskawicznie zdobądź potrzebne części. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej polityce dostaw.
-
Łatwy zwrot lub wymiana
Możesz w łatwy sposób wymienić produkt na inny lub zwrócić go do naszego magazynu w ciągu standardowego okresu zwrotu i otrzymać z powrotem swoje pieniądze. Kliknij ten link, aby dowiedzieć się więcej o naszych zasadach i warunkach zwrotu i wymiany. Masz również możliwość przedłużenia standardowego terminu zwrotu z 14 do 100 dni dzięki opcji „Bezpieczne Zamówienie”.
-
Profesjonalna pomoc
Masz pytania na temat produktu lub zamówienia? Możesz znaleźć odpowiedzi tutaj lub skontaktować się z naszymi pracownikami obsługi klienta za pomocą dogodnego dla Ciebie kanału komunikacji.
Sprawdź numer OE
Produkty z kategorii Alternator BOSCH 0 124 315 016 kompatybilne z następującymi popularnymi samochodami
Modele samochodów | Toyota Corolla e12 Kombi; Corolla IX Sedan (E120) |
Silniki | 1.8; 1.6 VVT-i |
Moc silnika (KM) | 110-136 KM |
Moc (kilowaty) | 81-100 kW |
Rok produkcji | 2001-2008 |
Numer artykułu producenta | KCB1 (>) 14V 80A |
Numer(-y) części OE | KCB1 (>) 14V 80A, 27060 007NL, 27060 0D020 |
- Prąd ładowania alternatora [A]: 80
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: 78
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Zacisk: B+(M6)
- Długość [mm]: 181
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 34,1
- Warunki: Zregenerowana
- Prąd ładowania alternatora [A]: 80
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba rowków: 6
- niewymagany zwrot starej części
- Nowa część bez depozytu
- Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
- Warunki: nowy
- Prąd ładowania alternatora [A]: 80
- Koła pasowe: z kołem pasowym, z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: B+(M6),IG,L,S,DF
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M10x1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 33,5
- Warunki: nowy

- Prąd ładowania alternatora [A]: 80
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]: 12
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Warunki: nowy
- Prąd ładowania alternatora [A]: 80
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba żeber: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Zacisk: M6 B+
- Nowa część bez depozytu
- Warunki: nowy
- Prąd ładowania alternatora [A]: 80
- Napięcie [V]: 12
- Ø koła pasowego [mm]: 55,0
- Liczba rowków: 6
- Zacisk: B+ (M6)
- Jakość: +Line Original
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Kąt mocowania [stopień]: -60
- Warunki: nowy
- Prąd ładowania alternatora [A]: 80
- Napięcie [V]: 12
- Ø koła pasowego [mm]: 55,0
- Liczba rowków: 6
- Zacisk: B+ (M6)
- Jakość: +Line Original
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Kąt mocowania [stopień]: -60
- Warunki: nowy
- Prąd ładowania alternatora [A]: 80
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba żeber: 6
- ID wykonania wtyczki: 4 Pin
- Pozycja / stopień: li 60
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Liczba otworów: 2
- Warunki: Zregenerowana
- Prąd ładowania alternatora [A]: 80
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]: 12
- Jakość: STANDARD LINE
- Wersja: 0124315016
- Nowa część bez depozytu
- Warunki: nowy
- Prąd ładowania alternatora [A]: 80
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Napięcie [V]: 12
- Ograniczenia producenta: DENSO
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba żeber: 6
- ID wykonania wtyczki: CPA0194
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Nowa część
- Producent: TOYOTA
- Warunki: nowy
- Prąd ładowania alternatora [A]: 80
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]: 12
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba żeber: 6
- Ciężar [kg]: 5,22
- Warunki: nowy
- Prąd ładowania alternatora [A]: 80
- Koła pasowe: z kołem pasowym, z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: B+(M6),IG,L,S,DF
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M10x1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 33,5
- Warunki: nowy

- Prąd ładowania alternatora [A]: 80
- Koła pasowe: z kołem pasowym, z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]: 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: B+(M6),IG,L,S,DF
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M10x1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 33,5
- Warunki: Zregenerowana

- BOSCH — KCB1 (>) 14V 80A
- TOYOTA — 27060 007NL
- TOYOTA — 27060 0D020
Odpowiemy na Państwa pytania dotyczące towaru! Rozpatrzymy wszystkie pytanie dotyczące naszych części zapasowych. Obsługa klienta autoczescionline24.pl
Podziel się swoją opinią i doświadczeniem z innymi użytkownikami
Nasi klienci przeglądali także
- Prąd ładowania alternatora [A]: 70
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 5
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Długość [mm]: 175
- Warunki: nowy
- Prąd ładowania alternatora [A]: 70
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 50
- Liczba rowków: 6
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Długość [mm]: 175
- Warunki: nowy

- Prąd ładowania alternatora [A]: 70
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 5
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Długość [mm]: 160,3
- Warunki: nowy
- Prąd ładowania alternatora [A]: 70
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Długość [mm]: 156
- Warunki: nowy
- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 68
- Liczba rowków: 6
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Długość [mm]: 175
- Warunki: nowy

- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Długość [mm]: 156
- Warunki: nowy

- Prąd ładowania alternatora [A]: 70
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Długość [mm]: 171
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 91
- Warunki: Zregenerowana
- Prąd ładowania alternatora [A]: 60
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 66
- Liczba rowków: 1
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Długość [mm]: 165
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 102
- Warunki: Zregenerowana
- Prąd ładowania alternatora [A]: 70
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 50
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: 23
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Zacisk: B+(M8)
- Długość [mm]: 183
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 40
- Warunki: Zregenerowana
- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym, bez koła pasowego wolnobieżnego
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 50
- Liczba rowków: 6
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Długość [mm]: 175
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Warunki: Zregenerowana
BOSCH KCB1 (>) 14V 80A Alternator 14V, 80A, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 55 [mm] do Twojego samochodu