- katalog części
- Elektryka auto
- Alternator auto w dobrej cenie
- Alternator BOSCH 0120489324
BOSCH 0 120 489 324 Alternator 14V, 55A, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56 [mm]
Prąd ładowania alternatora [A]: | 55 |
Koła pasowe: | z kołem pasowym wielofunkcyjnym, z kołem pasowym |
Napięcie [V]: | 14 |
Ø koła pasowego [mm]: | 56 |
Liczba rowków: | 6 |
Kierunek obrotów: | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Rodzaj alternatora: | nie zawiera pompy próżniowej |
Rodzaj mocowania: | Pojedyncza dźwignia obrotowa |
zalecane rozszerzenie naprawy: | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
Długość [mm]: | 171 |
Warunki: | nowy |
- 1 x Regulator napięcia (Numer artykułu: 1 197 311 028)
- 1 x Wentylator, alternator (Numer artykułu: 1 126 610 060)
- 1 x Łożysko główne, alternator (Numer artykułu: 1 120 905 531)
- 1 x Łożysko pierscienia slizgowego, alternator (Numer artykułu: 1 120 905 099)
- 1 x Stojan, alternator (Numer artykułu: 1 125 045 012)
- 1 x Wirnik, alternator (Numer artykułu: 1 124 034 636)
- 1 x Zestaw naprawczy, prostownik alternatora (Numer artykułu: 1 127 011 113)
-
Atrakcyjne ceny
Kupuj tam, gdzie są okazje! Oferujemy:
- duży wybór produktów motoryzacyjnych w atrakcyjnych cenach
- oferty specjalne
- bezpłatną dostawę na zamówienia powyżej pewnej kwoty
-
Szybka dostawa
Musisz pilnie naprawić swój samochód? Błyskawicznie zdobądź potrzebne części. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej polityce dostaw.
-
Łatwy zwrot lub wymiana
Możesz w łatwy sposób wymienić produkt na inny lub zwrócić go do naszego magazynu w ciągu standardowego okresu zwrotu i otrzymać z powrotem swoje pieniądze. Kliknij ten link, aby dowiedzieć się więcej o naszych zasadach i warunkach zwrotu i wymiany. Masz również możliwość przedłużenia standardowego terminu zwrotu z 14 do 100 dni dzięki opcji „Bezpieczne Zamówienie”.
-
Profesjonalna pomoc
Masz pytania na temat produktu lub zamówienia? Możesz znaleźć odpowiedzi tutaj lub skontaktować się z naszymi pracownikami obsługi klienta za pomocą dogodnego dla Ciebie kanału komunikacji.
Sprawdź numer OE
Produkty z kategorii Alternator BOSCH 0 120 489 324 kompatybilne z następującymi popularnymi samochodami
Modele samochodów | Mercedes W124; Mercedes W201; Mercedes S124 (W124); Mercedes E Class W124; W124 Coupe (C124); Mercedes S124; Mercedes T1 Van 602; Mercedes T1 Bus; Mercedes T1 Burtowy Ciężarówka 602; T1/TN Burtowy Ciężarówka/Podwozie; Mercedes T2/LN1 Van; Mercedes T2 ln1; Mercedes T1 601; Mercedes T1 602; Mercedes T1 Burtowy Ciężarówka 601; T1/TN Van / Kombi; Mercedes T2 LN1 Wywrotka |
Silniki | 200 E; 230 E Cat; 200; 300 D; 300 D 4-matic; 250 Turbo-D; 250 D; 200 D; 230 E; E 2.5-16; Turbo-D 2.5; D 2.5; D 2.0; E 2.5-16 Evolution; E 2.3-16; E 2.0; 2.0; E 1.8; 250 TD Turbo; 230 TE; 300 T D; 250 T D; 200 T D; 230 TE Cat; 200 TE; 200 T; E 250 Turbo-D; E 200 D; 200 CE; 230 CE; 230 CE Cat; E 250 Turbo D; 310 2.3; 308 D 2.3; 310 D 2.9; 210 D 2.8; 208 D 2.3; 210 2.3; 410; 410 D; 408 D; 510; 508 D; 210 D 2.9 |
Moc silnika (KM) | 72-204 KM |
Moc (kilowaty) | 53-150 kW |
Rok produkcji | 1982-1996 |
Numer artykułu producenta | K1 (R) 14V 23/55A |
Numer(-y) części OE | K1 (R) 14V 23/55A, 1516556R, 007 154 52 02, A 007 154 52 02 |
- Linia produktów: REMANUFACTURED PREMIUM
- Prąd ładowania alternatora [A]: 55
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 6
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
- Pozycja / stopień: L 60
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ / B+ / D+
- Ciężar [kg]: 5,11
- Warunki: Zregenerowana
- Prąd ładowania alternatora [A]: 55
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Długość [mm]: 171
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 92
- Warunki: Zregenerowana
- Prąd ładowania alternatora [A]: 55
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 6
- Pozycja / stopień: li 60
- niewymagany zwrot starej części
- Warunki: nowy
- Prąd ładowania alternatora [A]: 55
- Napięcie [V]: 14
- Warunki: Zregenerowana

- Prąd ładowania alternatora [A]: 55
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- niewymagany zwrot starej części
- Nowa część bez depozytu
- Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
- Warunki: nowy
- Prąd ładowania alternatora [A]: 55
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba żeber: 6
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(9,8),D+
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Liczba otworów gwintowanych 0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 92
- Warunki: nowy

- Prąd ładowania alternatora [A]: 55
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55,4
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: PL22
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Długość [mm]: 176,00
- Warunki: nowy
- Prąd ładowania alternatora [A]: 55
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 64
- Liczba żeber: 6
- Pozycja / stopień: li 60
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- Warunki: Zregenerowana
- Prąd ładowania alternatora [A]: 55
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 6
- Pozycja / stopień: li 60
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- Warunki: Zregenerowana
- Prąd ładowania alternatora [A]: 55
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 64
- Liczba żeber: 6
- Pozycja / stopień: li 60
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- Warunki: Zregenerowana
- Prąd ładowania alternatora [A]: 55
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]: 12
- Jakość: STANDARD LINE
- Nowa część bez depozytu
- Warunki: nowy
- Prąd ładowania alternatora [A]: 55
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba żeber: 6
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(9,8),D+
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Liczba otworów gwintowanych 0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 92
- Warunki: nowy

- Prąd ładowania alternatora [A]: 55
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]: 12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba żeber: 6
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(9,8),D+
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Liczba otworów gwintowanych 0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 92
- Warunki: Zregenerowana
- BOSCH — K1 (R) 14V 23/55A
- DAF — 1516556R
- MERCEDES-BENZ — 007 154 52 02
- MERCEDES-BENZ — A 007 154 52 02
- BOSCH: 0 120 489 301
Odpowiemy na Państwa pytania dotyczące towaru! Rozpatrzymy wszystkie pytanie dotyczące naszych części zapasowych. Obsługa klienta autoczescionline24.pl
Podziel się swoją opinią i doświadczeniem z innymi użytkownikami
Nasi klienci przeglądali także
- Prąd ładowania alternatora [A]: 55
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 60
- Liczba rowków: 1
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Długość [mm]: 157
- Warunki: nowy
- Prąd ładowania alternatora [A]: 70
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Napięcie [V]: 14
- Kierunek obrotów: przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Długość [mm]: 162
- Warunki: nowy
- Prąd ładowania alternatora [A]: 55
- Napięcie [V]: 14
- Kierunek obrotów: przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Długość [mm]: 158
- Warunki: nowy
- Prąd ładowania alternatora [A]: 70
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Napięcie [V]: 14
- Kierunek obrotów: przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Długość [mm]: 171
- Warunki: nowy
- Prąd ładowania alternatora [A]: 55
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym, z kołem pasowym
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Długość [mm]: 175
- Warunki: nowy
- Prąd ładowania alternatora [A]: 180
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Napięcie [V]: 28
- Kierunek obrotów: przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Długość [mm]: 391,5
- Warunki: nowy
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 5
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Długość [mm]: 178
- Warunki: nowy
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 49,8
- Liczba rowków: 6
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Długość [mm]: 189,5
- Warunki: nowy
- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Długość [mm]: 156
- Warunki: nowy

- Prąd ładowania alternatora [A]: 70
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Długość [mm]: 171
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 91
- Warunki: Zregenerowana
BOSCH K1 (R) 14V 23/55A Alternator 14V, 55A, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56 [mm] do Twojego samochodu