RIDEX 4G1030 Alternator 14V, 65A, M6 B+, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 67 [mm], ze zintegrowanym regulatorem
Numer artykułu: 4G1030
Producent: RIDEX
Numery użytkowe: RIDEX 4G1030
Szczegóły
Prąd ładowania alternatora [A]:
65
Koła pasowe:
z kołem pasowym
Napięcie [V]:
14
Napięcie znamionowe [V]:
14
Ø koła pasowego [mm]:
67
Liczba rowków:
1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:
ze zintegrowanym regulatorem
Wykonanie sieci pokładowej:
dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów:
zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora:
nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania:
Podwójna dźwignia obrotowa
Zacisk:
M6 B+
Średnica otworu 1 [mm]:
10
Liczba otworów do mocowania:
3
Liczba otworów gwintowanych
0
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]:
52
Warunki:
nowy
Więcej +
Atrakcyjne ceny
Kupuj tam, gdzie są okazje! Oferujemy:
duży wybór produktów motoryzacyjnych w atrakcyjnych cenach
oferty specjalne
bezpłatną dostawę na zamówienia powyżej pewnej kwoty
Szybka dostawa
Musisz pilnie naprawić swój samochód? Błyskawicznie zdobądź potrzebne części. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej polityce dostaw.
Łatwy zwrot lub wymiana
Możesz w łatwy sposób wymienić produkt na inny lub zwrócić go do naszego magazynu w ciągu standardowego okresu zwrotu i otrzymać z powrotem swoje pieniądze. Kliknij ten link, aby dowiedzieć się więcej o naszych zasadach i warunkach zwrotu i wymiany. Masz również możliwość przedłużenia standardowego terminu zwrotu z 14 do 100 dni dzięki opcji „Bezpieczne Zamówienie”.
Profesjonalna pomoc
Masz pytania na temat produktu lub zamówienia? Możesz znaleźć odpowiedzi tutaj lub skontaktować się z naszymi pracownikami obsługi klienta za pomocą dogodnego dla Ciebie kanału komunikacji.
Produkty z kategorii Alternator RIDEX 4G1030 kompatybilne z następującymi popularnymi samochodami
Modele samochodów
Fiat Uno 146; DELTA 1 (831AB0); Fiat Tipo 160; Fiorino II Van (146); Fiat Tempra 159; Lancia Dedra 835; Fiorino II Pick-up (146); Lancia Y10 156; Fiat Ritmo 138A; Regata Sedan (138); Fiat Tempra SW; Y10; Ritmo I Cabrio; Prisma 831; Regata Weekend 138; Yugo Florida; Elba Kombi; Elba (146)
Silniki
1.4 Turbo i.e.; 75 i.e. 1.5; 1.3 Turbo i.e.; 1.3; 1.5; 1.6; 1.4 i.e.; 1.6 i.e.; 1.4; 1.5 MPI; 1.3 i.e.; 1.1; 70 1.3; 85 1.6; 75 1.5; 85 Super 1.5; 85 1.5; 1.3 i.e. GT; 1.6 i.e. Super; 1.5 i.e.
Odpowiemy na Państwa pytania dotyczące towaru! Rozpatrzymy wszystkie pytanie dotyczące naszych części zapasowych. Obsługa klienta autoczescionline24.pl
Formularz kontaktowy
RIDEX 4G1030: Oceny i opinie o produktach
Podziel się swoją opinią i doświadczeniem z innymi użytkownikami
Nasi klienci przeglądali także
Informacja o towar
Prąd ładowania alternatora [A]:
90
Koła pasowe:
z kołem pasowym wolnobieżnym
Napięcie [V]:
12
Napięcie znamionowe [V]:
14
Ø koła pasowego [mm]:
59,6
Liczba rowków:
8
ID wykonania wtyczki:
S, IG, L
Wykonanie sieci pokładowej:
dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów:
zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora:
nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania:
Podwójna dźwignia obrotowa
Zacisk:
B+ (M8)
Średnica otworu 1 [mm]:
10
Liczba otworów do mocowania:
4
Liczba otworów gwintowanych:
2
Wymiar gwintu:
M10
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]:
39