RIDEX 4G0888 Alternator 12V, 90A, B+ (M8), B+D+, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 62 [mm]
Część zamienna nie pasuje do AUDI A4 B9 Allroad (8WH) 2.0 TFSI quattro
Numer artykułu: 4G0888
Producent: RIDEX
Numery użytkowe: RIDEX 4G0888
Szczegóły
Prąd ładowania alternatora [A]:
90
Koła pasowe:
z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Napięcie [V]:
12
Napięcie znamionowe [V]:
14
Ø koła pasowego [mm]:
62
Liczba rowków:
6
ID wykonania wtyczki:
B+D+
Wykonanie sieci pokładowej:
dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów:
zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora:
nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania:
Podwójna dźwignia obrotowa
Zacisk:
B+ (M8)
Średnica otworu 1 [mm]:
12
Liczba otworów do mocowania:
3
Liczba otworów gwintowanych
0
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]:
44,5
Warunki:
nowy
Więcej +
Atrakcyjne ceny
Szybka dostawa
Łatwy zwrot lub wymiana
Profesjonalna pomoc
Darmowa dostawa dla tego produktu
Cena za sztukę
Produkty z kategorii Alternator RIDEX 4G0888 kompatybilne z następującymi popularnymi samochodami
Modele samochodów
Fiat Punto 188; Alfa Romeo 147 937; Alfa Romeo 156 932; Alfa Romeo 156 Sportwagon; Fiat Multipla 186; Alfa Romeo 166 936; Fiat Coupe 175; Alfa Romeo GTV 916; Lancia Y 840A; Fiat Barchetta 183; Alfa Romeo Spider 916; Fiat Bravo 182; Fiat Brava 182; Fiat Marea Weekend; Alfa Romeo 146 930; Lybra Kombi (839); Alfa Romeo 155 167; 145 (930); Lybra Sedan (839); Kappa Sedan (838)
Silniki
1.9 DS 60; 1.9 JTD 80; 1.8 130 HGT; 1.6 LPG; 1.6 16V T.SPARK ECO; 1.6 16V T.SPARK; 2.0 16V T.SPARK; 1.8 16V T.SPARK; 1.6 16V T.SPARK.; 1.9 JTD 105; 2.0 T.Spark; 1.8 16V; 2.0 T.SPARK 16V; 1.4 12V; 1.9 JTD; 1.9 TD 75 S; 1.9 TD 100 S; 1.4; 1.8 GT; 1.4 12 V; 1.8 GT 16V; 2.4 JTD 130; 2.4 TD 125; 1.9 TD 100; 1.9 TD 75; 1.8 115 16V; 1.4 80 12V; 1.6 16V T.S.; 2.0 16V; 1.8 i.e. 16V T.S.; 1.6 i.e. 16V T.S.; 1.4 i.e. 16V T.S.; 2.0 16V T.S.; 2.4 JTD; 1.7 T.S. 16V; 1.8 i.e. 16V; 2.0 20V; 2.4 T.DS; 2.4 20V; 1.8 16V LE
Moc silnika (KM)
60-175 KM
Moc (kilowaty)
44-129 kW
Rok produkcji
1994-2012
Numer artykułu producenta
4G0888
Numer(-y) części OE
46430531, 60812814, 60812988, 60812989, 60816047
OE Numer części
Wykonaj porównanie według numeru OEM.
Zapytania i opinie dotyczące Alternator 4G0888?
Odpowiemy na Państwa pytania dotyczące towaru! Rozpatrzymy wszystkie pytanie dotyczące naszych części zapasowych. Obsługa klienta autoczescionline24.pl
Formularz kontaktowy
RIDEX 4G0888: Oceny i opinie o produktach
Podziel się swoją opinią i doświadczeniem z innymi użytkownikami
Nasi klienci przeglądali także
Informacja o towar
Prąd ładowania alternatora [A]:
143
Koła pasowe:
z kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie [V]:
14
Napięcie znamionowe [V]:
14
Ø koła pasowego [mm]:
44
Liczba rowków:
6
Wykonanie sieci pokładowej:
dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów:
zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora:
nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania:
Pojedyncza dźwignia obrotowa
Zacisk:
B+(M8), D+(M5)
Średnica otworu 1 [mm]:
10
Liczba otworów do mocowania:
2
Liczba otworów gwintowanych
0
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]:
83
Warunki:
nowy
Na stanie
Szczegóły
Informacja o towar
Prąd ładowania alternatora [A]:
87
Koła pasowe:
z kołem pasowym
Napięcie [V]:
12
Napięcie znamionowe [V]:
14
Ø koła pasowego [mm]:
55
Liczba rowków:
6
Wykonanie sieci pokładowej:
dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów:
zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora:
nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania:
Pojedyncza dźwignia obrotowa
Zacisk:
B+ (M8), L DFM
Średnica otworu 1 [mm]:
9
Średnica otworu 2 [mm]:
10
Liczba otworów do mocowania:
3
Liczba otworów gwintowanych
0
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]:
20,5
Warunki:
nowy
Na stanie
Szczegóły
Informacja o towar
Prąd ładowania alternatora [A]:
87
Koła pasowe:
z kołem pasowym
Napięcie [V]:
12
Napięcie znamionowe [V]:
14
Ø koła pasowego [mm]:
55
Liczba rowków:
6
Wykonanie sieci pokładowej:
dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Rodzaj alternatora:
nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania:
Pojedyncza dźwignia obrotowa
Zacisk:
B+ (M8), L DFM
Średnica otworu 1 [mm]:
9
Średnica otworu 2 [mm]:
10
Liczba otworów do mocowania:
3
Liczba otworów gwintowanych
0
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]:
20,5
Warunki:
nowy
Na stanie
Szczegóły
Informacja o towar
Prąd ładowania alternatora [A]:
140
Koła pasowe:
z kołem pasowym wolnobieżnym
Napięcie [V]:
12
Napięcie znamionowe [V]:
14
Ø koła pasowego [mm]:
56
Liczba rowków:
6
ID wykonania wtyczki:
B1+(M8),COM
Wykonanie sieci pokładowej:
dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów:
zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora:
nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania:
Mocowanie bezpośrednie
Zacisk:
B+ (M8), COM
Średnica otworu 1 [mm]:
9
Liczba otworów do mocowania:
4
Liczba otworów gwintowanych
0
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]:
29
Warunki:
nowy
Na stanie
Szczegóły
Informacja o towar
Prąd ładowania alternatora [A]:
90
Koła pasowe:
bez koła pasowego
Napięcie [V]:
14
Napięcie znamionowe [V]:
14
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:
ze zintegrowanym regulatorem
Wykonanie sieci pokładowej:
dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów:
Możliwe przy obrot. zgodnych i przeciwnych ze wsk. zeg.
Rodzaj alternatora:
nie zawiera pompy próżniowej
Złącze / klema:
bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
Zacisk:
B+ (M8), L DFM
Średnica otworu 1 [mm]:
9,5
Liczba otworów do mocowania:
3
Liczba otworów gwintowanych
0
Warunki:
nowy
Na stanie
Szczegóły
Informacja o towar
Prąd ładowania alternatora [A]:
150
Koła pasowe:
z kołem pasowym wolnobieżnym
Napięcie [V]:
14
Ø koła pasowego [mm]:
54
Liczba żeber:
6
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Kierunek obrotów:
zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj mocowania:
Mocowanie 3-punktowe
Zacisk:
B+ / L / Dfm
Ciężar [kg]:
6,745
Warunki:
Zregenerowana
Aktualnie niedostępne w sprzedaży
Szczegóły
Informacja o towar
Prąd ładowania alternatora [A]:
90
Koła pasowe:
z kołem pasowym wolnobieżnym
Napięcie [V]:
12
Ø koła pasowego [mm]:
54,1
Liczba rowków:
6
Zacisk:
B+ (M8)
Jakość:
Valeo Reman
Liczba otworów do mocowania:
3
Kąt mocowania [stopień]
0
Warunki:
nowy
Aktualnie niedostępne w sprzedaży
Szczegóły
Informacja o towar
Prąd ładowania alternatora [A]:
150
Napięcie [V]:
12
Ø koła pasowego [mm]:
57,0
Liczba rowków:
6
Zacisk:
B+ (M8)
Jakość:
+Line Original
Liczba otworów do mocowania:
2
Kąt mocowania [stopień]:
-60
Warunki:
nowy
Aktualnie niedostępne w sprzedaży
Szczegóły
Informacja o towar
Prąd ładowania alternatora [A]:
140
Koła pasowe:
z kołem pasowym wolnobieżnym
Napięcie [V]:
14
Ø koła pasowego [mm]:
54
Liczba rowków:
6
ID wykonania wtyczki:
PL180
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Kierunek obrotów:
zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora:
nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania:
Pojedyncza dźwignia obrotowa
zalecane rozszerzenie naprawy:
Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
Zacisk:
B+(M8),PLUG(F, L)
Długość [mm]:
189
Wysokość [mm]:
151
Szerokość [mm]:
169
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]:
113
Warunki:
Zregenerowana
Na stanie
Szczegóły
Informacja o towar
Prąd ładowania alternatora [A]:
220
Koła pasowe:
z kołem pasowym wolnobieżnym
Napięcie [V]:
12
Ograniczenia producenta:
MITSUBISHI
Ø koła pasowego [mm]:
54
Liczba żeber:
6
ID wykonania wtyczki:
CPA0464
Zacisk:
M8
Liczba otworów do mocowania:
4
Liczba otworów gwintowanych:
2
Producent:
CITROËN, PEUGEOT, CITRO�N
Warunki:
nowy
Na stanie
Szczegóły
RIDEX 4G0888 Alternator 12V, 90A, B+ (M8), B+D+, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 62 [mm] do Twojego samochodu