HC-Cargo 110212 Rozrusznik do Toyota Land Cruiser 60 24V, 6,6kW, Il. zębów: 11, Ø 92,0 [mm]
Numer artykułu: 110212
Producent: HC-Cargo
Numery użytkowe: HC-CARGO F032110212
Szczegóły
Moc znamionowa [kW]:
6,6
Napięcie [V]:
24
Liczba zębów:
11
Kierunek obrotów:
zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Liczba otworów do mocowania:
3
Średnica kołnierza [mm]:
92,0
Liczba otworów gwintowanych
0
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm]:
48,00
Rodzaj rozrusznika:
Napęd bezpośredni
Długość [mm]:
407,00
Warunki:
nowy
Więcej +
Atrakcyjne ceny
Kupuj tam, gdzie są okazje! Oferujemy:
duży wybór produktów motoryzacyjnych w atrakcyjnych cenach
oferty specjalne
bezpłatną dostawę na zamówienia powyżej pewnej kwoty
Szybka dostawa
Musisz pilnie naprawić swój samochód? Błyskawicznie zdobądź potrzebne części. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej polityce dostaw.
Łatwy zwrot lub wymiana
Możesz w łatwy sposób wymienić produkt na inny lub zwrócić go do naszego magazynu w ciągu standardowego okresu zwrotu i otrzymać z powrotem swoje pieniądze. Kliknij ten link, aby dowiedzieć się więcej o naszych zasadach i warunkach zwrotu i wymiany. Masz również możliwość przedłużenia standardowego terminu zwrotu z 14 do 100 dni dzięki opcji „Bezpieczne Zamówienie”.
Profesjonalna pomoc
Masz pytania na temat produktu lub zamówienia? Możesz znaleźć odpowiedzi tutaj lub skontaktować się z naszymi pracownikami obsługi klienta za pomocą dogodnego dla Ciebie kanału komunikacji.
Odpowiemy na Państwa pytania dotyczące towaru! Rozpatrzymy wszystkie pytanie dotyczące naszych części zapasowych. Obsługa klienta autoczescionline24.pl
Formularz kontaktowy
HC-Cargo 110212: Oceny i opinie o produktach
Podziel się swoją opinią i doświadczeniem z innymi użytkownikami
Nasi klienci przeglądali także
Informacja o towar
Moc znamionowa [kW]:
1,2
Napięcie [V]:
12
Liczba zębów:
8
Kierunek obrotów:
zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Liczba otworów do mocowania:
2
Średnica kołnierza [mm]:
77,0
Liczba otworów gwintowanych:
2
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm]:
18,00
Rodzaj rozrusznika:
Napęd bezpośredni, z przekładnią redukcyjną