Łożyskowanie, Korpus Osi dla samochód

Łożyskowanie, Korpus Osi sklep

Jak rozpoznać wadę tulei tylnej belki

Żeby zdeterminować poziom zużycia części, po pierwsze ostrożnie sprawdź tylne koła samochodu. Jeśli zauważysz, że koła nie są wyrównane, a były wcześniej, może to oznaczać, że tuleje uległy awarii.

Bardziej dokładna diagnostyka wymaga zamontowania pojazdu na szybie kontrolnym, usunięcia tulei i sprawdzenia ich po uprzednim oczyszczeniu ich z brudu. Jeśli pęknięcia, przetarcia, delaminacja lub inne uszkodzenia są obecne na gumowej powierzchni, jest to dowód na to, że tuleja jest wadliwa i trzeba ją wymienić.

Możesz stwierdzić, że tuleje tylnej belki wymagają diagnostyki przez następujące oznaki:

  • Pojawienie się skrzypiącego i pukającego dźwięku w zawieszeniu podczas jazdy po niskiej jakości powierzchniach;
  • Pogorszenie sterowności pojazdu, opóźniona reakcja na prowadzenie, niestabilność przy zakrętach;
  • Nierówne zużycie opon.

Przyczyny wad tulei tylnej belki

Jednym z powodów, dla których części mogą potrzebować wymiany jest koniec ich żywotności. Tuleje tylnej belki są całkiem niezawodnymi częściami, ich okres przydatności jest do 100,000 km przebiegu. Jednakże, agresywna jazda i używanie pojazdu na niskiej jakości drogach znacznie redukuje żywotność części.

Jakość instalowanych części odgrywa ważną rolę. Jeśli jej gumowe elementy są wykonane z niedopasowanego materiału, zniszczy się znacznie szybciej, a część będzie trzeba wymienić.

Wymiana tulei tylnej belki

Proces wymiany części jest całkiem czasochłonny; poza tym, wymaga specjalnego narzędzia do usuwania, zatem najlepiej jest go zlecić profesjonalistom w serwisie samochodowym. Jednakże, z odpowiednimi zdolnościami i wyposażeniem, wymiana może zostać wykonana niezależnie. Algorytm wymiany tulei tylnej belki może być, jak następuje:

  1. Zamontuj pojazd na rampie lub szybie kontrolnym, upewnij się, że jest nieruchomy.
  2. Żeby ułatwić pracę, podnieś tył pojazdu lewarkiem i usuń tylne koła. Jeśli masz dostęp do podnośnika auta, lewarek nie będzie konieczny.
  3. Odłącz pręt regulatora hamulców (po lewo) od tylnej belki. Żeby to zrobić, usuń zacisk mocujący, potem przesuń na bok przewód hamulca ręcznego (po prawo).
  4. Używając klucza do nakrętek, odkręć nakrętki śruby, która łączy tylną belkę i wspornik.
  5. Podnieś tył samochodu lewarkiem, potem opuść w dół otwór belki.
  6. Włóż wcześniej przygotowany drewniany bloczek pomiędzy belkę i nadwozie, żeby belka była poniżej otworu, a potem wyciśnij tuleję, używając specjalnego narzędzia usuwającego.
  7. Oczyść lokalizację części z brudu, kurzu, śladów korozji, nasmaruj ją specjalnym smarem lub roztworem mydła, po czym wciśnij nową tuleję, używając narzędzia do usuwania. Nie używaj tłustego smaru lub oleju silnikowego, jako że te substancje niszczą strukturę gumowych elementów na tulei z biegiem czasu.
  8. Złóż części w odwrotnej kolejności. Zaciśnij śruby nowych tulei po zdjęciu samochodu z lewarka.
  9. Wyrównaj koła.

Zaleca się zawsze wymieniać tuleje parami, jako że podczas działania części są narażone na jednakowe obciążenia. W dodatku, powinno się pamiętać, że algorytm dla przedniej belki jest inny niż dla tylnej belki. Niuanse procedury wymiany tulei także zależą od modelu pojazdu, dlatego upewnij się, że przeczytałeś techniczną dokumentację twojego pojazdu przed przystąpieniem do pracy.

Łożyskowanie, Korpus Osi od najlepszych producentów
Łożyskowanie, Korpus Osi w oryginalnej jakości od SIDEM producent Łożyskowanie, Korpus Osi w oryginalnej jakości od VAICO producent Łożyskowanie, Korpus Osi w oryginalnej jakości od LEMFÖRDER producent Łożyskowanie, Korpus Osi w oryginalnej jakości od METZGER producent Łożyskowanie, Korpus Osi w oryginalnej jakości od SWAG producent Łożyskowanie, Korpus Osi w oryginalnej jakości od MAPCO producent Łożyskowanie, Korpus Osi w oryginalnej jakości od MOOG producent Łożyskowanie, Korpus Osi w oryginalnej jakości od MEYLE producent
Łożyskowanie, Korpus Osi w oryginalnej jakości od GSP producent Łożyskowanie, Korpus Osi w oryginalnej jakości od TOPRAN producent Łożyskowanie, Korpus Osi w oryginalnej jakości od RUVILLE producent Łożyskowanie, Korpus Osi w oryginalnej jakości od MONROE producent Łożyskowanie, Korpus Osi w oryginalnej jakości od ASHIKA producent Łożyskowanie, Korpus Osi w oryginalnej jakości od PETERS ENNEPETAL producent Łożyskowanie, Korpus Osi w oryginalnej jakości od FORTUNE LINE producent Łożyskowanie, Korpus Osi w oryginalnej jakości od YAMATO producent
Najwyższej jakości części: Łożyskowanie, Korpus Osi do swojego samochodu
Kupić FEBI BILSTEIN Zestaw naprawczy, korpus osi 31722 dla samochódu w niskiej cenie 92,38 PLN
-20%
92,38 PLN
115,48 PLN
w tym 23% VAT, Przesyłka
x Zestaw naprawczy, korpus osi | FEBI BILSTEIN 31722
Informacja o towar
  • Grubosć [mm]: 90,0
  • żrednica wewnętrzna [mm]: 11,0
  • średnica zewnętrzna [mm]: 72,0
  • Materiał: Guma / metal
  • Strona zabudowy: tylna oż po obydwu stronach
  • Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
  • Ciężar [kg]: 0,914
  • uwzględnić informację serwisową:
Na stanie Szczegóły
Kupić MAPCO Łożyskowanie, korpus osi 36775 dla samochódu w niskiej cenie 145,18 PLN
-20%
145,18 PLN
181,48 PLN
w tym 23% VAT, Przesyłka
x Łożyskowanie, korpus osi | MAPCO 36775
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oż tylna strona lewa
  • Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
  • Wymagana ilosć: 1,0
  • parzyste numery artykułów: 36776
Na stanie Szczegóły
Kupić FEBI BILSTEIN Łożyskowanie, korpus osi 04911 dla samochódu w niskiej cenie 45,38 PLN
-20%
45,38 PLN
56,72 PLN
w tym 23% VAT, Przesyłka
x Łożyskowanie, korpus osi | FEBI BILSTEIN 04911
Informacja o towar
  • Długożć [mm]: 104
  • żrednica wewnętrzna [mm]: 15,0
  • średnica zewnętrzna [mm]: 58,0
  • Materiał: Guma / metal
  • Strona zabudowy: tylna oż po obydwu stronach
  • Ciężar [kg]: 0,47
Na stanie Szczegóły
Kupić FEBI BILSTEIN Łożyskowanie, korpus osi 12626 dla samochódu w niskiej cenie 44,77 PLN
-20%
44,77 PLN
55,96 PLN
w tym 23% VAT, Przesyłka
x Łożyskowanie, korpus osi | FEBI BILSTEIN 12626
Informacja o towar
  • Długożć [mm]: 63
  • żrednica wewnętrzna [mm]: 20,5
  • średnica zewnętrzna [mm]: 72,0
  • Materiał: Guma / metal
  • Strona zabudowy: tylna oż po obydwu stronach, z tyłu
  • Ciężar [kg]: 0,318
Na stanie Szczegóły
Kupić DELPHI Łożyskowanie, korpus osi TD682W dla samochódu w niskiej cenie 29,18 PLN
-20%
29,18 PLN
36,48 PLN
w tym 23% VAT, Przesyłka
x Łożyskowanie, korpus osi | DELPHI TD682W
Informacja o towar
Na stanie Szczegóły
Kupić FEBI BILSTEIN Zestaw naprawczy, korpus osi 06676 dla samochódu w niskiej cenie 141,18 PLN
-20%
141,18 PLN
176,48 PLN
w tym 23% VAT, Przesyłka
x Zestaw naprawczy, korpus osi | FEBI BILSTEIN 06676
Informacja o towar
  • Szerokożć [mm]: 58,0
  • żrednica wewnętrzna [mm]: 16,0
  • średnica zewnętrzna [mm]: 61,0
  • Materiał: Guma / metal
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze żrubami
  • Strona zabudowy: tylna oż po obydwu stronach, z przodu
  • Rodzaj mocowania: hydropodstawa
  • Ciężar [kg]: 0,74
Na stanie Szczegóły
Kupić FEBI BILSTEIN Łożyskowanie, korpus osi 12508 dla samochódu w niskiej cenie 37,98 PLN
-20%
37,98 PLN
47,48 PLN
w tym 23% VAT, Przesyłka
x Łożyskowanie, korpus osi | FEBI BILSTEIN 12508
Informacja o towar
  • Grubosć [mm]: 47,0, 40,0
  • średnica zewnętrzna [mm]: 47,0
  • Strona zabudowy: tylna oż po obydwu stronach, z przodu, w srodku
  • Ciężar [kg]: 0,1
Na stanie Szczegóły
Kupić TOPRAN Łożyskowanie, korpus osi 108 243 dla samochódu w niskiej cenie 32,77 PLN
-20%
32,77 PLN
40,96 PLN
w tym 23% VAT, Przesyłka
x Łożyskowanie, korpus osi | TOPRAN 108 243
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: tylna oż po obydwu stronach
  • Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
  • Ilożć na oż: 2
  • średnica zewnętrzna [mm]: 72
  • Zamiana tylko w parach:
Na stanie Szczegóły
  • Kontakt
  • Ogólne warunki
  • Polityka prywatności
  • Spółka
  • Płatność
  • DOSTAWA
  • Zwrot towaru
  • Wymiana